Na heel vaak meelezen en ideeën op doen, mag ik dan nu eindelijk zelf een onderwerp openen. Ik heb heel wat namen op deze site opgedaan, ik ben nu benieuwd welke naam uit mijn lijstje jullie leuk/mooi vinden. Andere suggesties zijn ook altijd welkom! Groetjes, fuJ
Ja inderdaad! Erg mooie namen hebben je dochters! Maud gaat voor ons helaas meer, vrienden van ons hebben een Maud. Noor is zoals je ziet ook een favoriet! Zou je ook even willen stemmen in de poll?
Ik ga voor Noor, en Vera staat op nr.2. Bij Finne moet ik toch een beetje aan een jongetje denken omdat je Finn tegenwoordig zo veel hoort. Dat zou ik persoonlijk dus niet doen. Lou is erg leuk in een engelstalig land maar in Nederland vind ik m denk ik wat lomp...
Noor (hoor je overal tegenwoordig) en Finne vind ik echt niet mooi... Vera is erg leuk en Lou eigenlijk ook
P.S. Ik merk dat de naam die het populairst is ook heel vaak de poll wint. In dit geval zou het dus Noor zijn.
Ik vind alleen Vera een leuke naam uit je lijstje. Heb 't niet zo op land-gebaseerde namen (Noor, Finn, Frans, dat idee) en bij Lou moet ik nog steeds altijd aan Lou Grant denken; die ouwe chagrijn van tv van vroeger.