Ik vind Femke het mooist en vind het ook goed passen bij Lucas. (Mss ben ik wel een beetje bevooroordeeld. Ik ken n.a. een moeder Femke met een schattige zoon Luca).
Allemaal leuke namen, maar betekent Mara niet 'bitter?' Dat vind ik zelf niet zo leuk. Maar als je deze naam het mooist vind, gewoon doen!
Ha, Bedankt voor alle leuke reacties Ikzelf vind Jasmijn nog steeds de mooiste meisjesnaam, maar mijn man twijfelt... Hij kwam vd week aanzetten met Charlotte. Wat vinden jullie daarvan? En past het bij Lucas? Ik moet er nog een beetje aan wennen...we komen er maar niet uit zeg!!! Pff... Alvast weer bedankt voor het meedenken xxx
Bedankt voor de reacties! Wat vinden jullie allemaal van de naam Charlotte? Past dat bij Lucas? Of is het een heel ander 'type' naam? Mn man vind het nog steeds de mooiste naam, en ik vind de naam ook wel mooi, maar moet nog even wennen aan de combi zeg maar.... Hoop dat jullie weer willen reageren!
ik vind Lucas en Charlotte beiden namen die 'gewoon' kunnen zijn, maar ook voor 'chique' goed door kunnen. Misschien is Charlotte wat dat betreft 'iets' chique'er, maar het kan hartstikke goed samen
Ik vind Charlotte hartstikke leuk bij Lucas, ik vind het idd ook allebei redelijk chique namen (maar daar hou ik juist wel van). Ik vind Jasmijn ook leuk, maar Charlotte toch nog net wat leuker!
Lucas en Jasmijn vind ik beter bij elkaar passen dan Lucas en Charlotte. Jasmijn vind ik ook gewoon een leukere naam. Ik vind Norah er ook mooi bij!
Heel herkenbaar. Wij waren er ook al jaren uit, maar uiteindelijk is het toch iets anders geworden. Jinthe is natuurlijk de allergeweldigste naam die er bestaat. Jasmijn en Elin vind ik ook erg leuk. Charlotte vind ik minder...vind het ook minder passen bij Lucas. Andere namen: Eline Fleur Merel Senna Julia Lisanne Lina Evi Fenna Lynn