hele mooie naam! En Elle past er straks gewoon bij! Mijn broer, zusje en ik hebben ook 3 totaaal verschillende namen maar ja iedereeen weet niet beter dan dat het bij elkaar hoort! Het is een kwestie van wennen... Straks zullen Elle en Moïse gewoon bij elkaar horen... En waarom moeten namen eigenlijk bij elkaar passen???
Ik vind het geen mooie naam. Dan vind ik Loïse nog beter. Ik ken een Elle en die heeft een zusje genaamd Nova. Dat vind ik wel leuk.
Niet mijn smaak (maar ik ben echt van wat ouderwetsere namen ), maar als jullie t leuk vinden? En of het ergens bij past? Als je een Storm en een Piet hebt, wen je er ook aan hoor
Het is helemaal niet vergezocht, het is gewoon een Franse JONGENSNAAM. Om die reden vind ik de naam juist heel goed bij Elle passen maar dan voor een jongen dus. Voor een meisje vind ik hem niks.
Ik vind de naam leuk. Apart en mooi. Het zou nooit mijn keuze zijn, maar dat is smaakgevoelig. Tja en of het bij Elle past??? Mijn vriend heeft een zoon die Sem heet, ik een dochter die Rebecca heet. Zie daar straks maar eens iets bij te vinden wat erbij past. Wat ik hiermee wil zeggen, de namen vallen in het gezin wel op hun plek. Ik zou niet een naam kiezen omdat hij bij een andere naam past.
haha idd .. Zover gezocht is het het niet tis net zoals Elle ook een franse naam ... En idd voor een jongen maar ik vind het juist leuker voor een meisje... Pff t blijft echt zoooooo moeilijk de mooiste meisjes naam is al vergeven ... Louise of Loise wordt 'm ook niet .. De 2e naam van Elle is Louise (en stiekem baal ik daar een beetje van haha )
Tja, sorry dat ik het zeg maar ik erger me enorm aan een tendens om jongensnamen aan meisjes te geven... Het schept verwarring en uiteindelijk durft niemand meer de naam aan een jongen te geven omdat die te "meisjesachtig" is... Ik hou heel veel van franse namen en zou nooit een meisje Moise noemen (afgeleid van Mozes)...
Bijna niemand weet dat het een fransenaam is ... Dan vind ik het toch wel anders... Kijk Sam zal ik nooit een meisje noemen maar een naam die bijna niemand kent ... Bovendien had ik 1 een aantal jaar geleden een meisje in mijn stage klas die zo heette ....
Ik ben het niet met je eens dat bijna niemand weet dat het een franse naam is, de hele Frankrijk weet het namelijk wel Hoe waarschijnlijk is het dat je naar Frankrijk op vakantie gaat? Wie weet wil ze later wel voor haar studie naar het buitenland of backpacken... Dus als ik zou weten dat de naam in het frans (toch een wereldtaal) een jongensnaam is... dan zou ik hem niet gebruiken. Ook zal de naam misschien door anderen afgekort worden tot Mo. Dat kan ook vervelend zijn.