Hoi meiden, Wij hebben de volgende namen op het lijstje staan: Senna Isa Mila Eva Maar toch hebben we nog niet van YEAH, dat is hem.... Kunnen jullie in deze lijn nog verder namen bedenken?
toevallig ken ik al een Anna, een Louisa, een Elin, een Julia, ook allemaal te dichtbij om dan alsnog maar voor die naam te kiezen.... Maar zo bedoel ik ze wel; niet al te lange namen die je niet vaak hoort. Al heb ik nog geen yeah....
sanne esmee emmy lisa lizzy lyn noa bo isa nora sofie / sophie elle ella fay feline lina milou mirthe luna
Leuke namen allemaal. Ik lees mee, ben ook op zoek naar een meisjesnaam en zie hier wel wat leuke namen staan. Nog een paar: Else Elle/Ella Noor Noa Rhodé Mara Imke
Bij Mara moet ik altijd aan die schoondochter van Hans Kazan denken Leuke namen verder! Ik weet dat mijn eigen namen ook in de top 50 staan, maar eigenlijk ben ik ook op zoek naar een niet al te populaire naam....
Ik weet niet wat allemaal al genoemd is, maar hier een poging van mij: Liz, Noa, Indy, Isis, Evy, Emma, Emmy, Fenne, Amy, Imke, Imre, Ivy, Iza, Yuna, Jade, Mira, Jara, Janna, Nena, Nina, Nine, Jill, Norah, Nova, Leah, Julia, Dewi, Demi, Lara, Lana, Lente, Jente, Sarah, Lian, Ella, Lisa, Sophie, Sterre, Tess, Fay, Luna, Mara, Yara, Yfke, Ziva. Zit er wat tussen?
Ik ook! Maar misschien dat die naam wat te vaak voorkomt..... Wil voorkomen dat onze dochter in de klas zit met nog 3 Eva's....
Ik vind Eva ook een mooie naam. Ik ken ook het gevoel dat je niet wilt dat de naam heel veel voorkomt. Maar aan de andere kant: als dat DE naam is.. doen!
Daar heb je gelijk in! Maar het yeah-gevoel heb ik nog steeds niet.... Alleen Luna vond mijn partner echt niets.... te veel in het verlengde van Summer, Spring enz. Wat hebben jullie nog op je lijstje staan?