Hoi, de twijfel is toegeslagen! Ik ben bijna uitgerekend en weet het even niet meer, qua naam dan! Wij vinden Suze een leuke naam, hebben we ook al lang geleden bedacht maar nu heeft Unox sinds kort knakworstjes voor kinderen waar twee kindjes op de blikken staan en ook dus de naam "Suze" want 1 van die kindjes heet zo.. De ander Thomas en ik ken ook al een Thomas... Ik baal best wel! Wil dat er gewoon niets met een naam is maja...Straks denkt iedereen aan knakworsten als ze haar naam horen, haha! Wat vinden jullie hiervan, overdrijf ik? Andere namen die we ook wel leuk vinden zijn: Julia, Cato of Guusje... Groetjes,
Nogmaals. Suze en Thomas blijven gewoon leuke namen!! Ik kende de reclame niet eens. Suze vind ik echt prachtig! Veel mooier dan de andere namen die je hebt. Ga voor Suze!
Oja.. die reclame.. haha. wat maakt dat uit joh!! is zo weer vergeten en Julia is ook een mooie naam!
geen idee welke reclame je bedoelt.. daarnaast, hoelang gaat zon reclame nou mee, over een tijd is iedereen dat weer vergeten joh. mijn nichtje heet Suze, is een onwijs leuke meid, en alleen maar positieve associaties mee hier. vind het een supernaam, en jammer dat mijn oom en tante hem al hadden gekozen (20 jaar geleden ) anders hadden wij onze dochter ook zo genoemd.
Ook ik ken de reklame niet, weet dus niet hoe duidelijk t in beeld komt. Reklames zijn maar tijdelijk. Gewoon doen!!!
Ik ken de reclame ook niet, maar dan nog zou een reclame mij er niet van weerhouden om mijn kindje die naam te geven. Gewoon doen dus!
Hé hallo, harstikke bedankt voor jullie reactie's, ben al iets geruster..Zie alleen echt zo'n Cora van Mora verhaal opdoemen, haha! Nou, we gaan nog even in beraad en een goede tweede is inderdaad Julia...Lastig hoor, namen kiezen!