Hallo, Wij hebben eindelijk een naam gevonden waar we beide erg positief over zijn! Wat vinden jullie van de naam Vince??
Mijn vriend had die naam staan als Vinz op zijn lijstje... Is er nu wel afgevallen maar vind de schrijfwijze wel leuker dan Vince...
Ja ik vind de schrijfwijze ook niet 'je van het'... Maar ja, als je het anders gaat schrijven moet het kind altijd blijven spellen Dat wil ik ook weer niet.
Ik had in de opvang een kindje die Vince hete en de oma schreef het altijd als Vins, is denk ik sowieso een naam die je op verschillende wijzes kunt schrijven...
Leuke naam, stond ook op ons lijstje. Maar een hoop mensen spreken die naam zo raar uit dat we het niet hebben gedaan. Net als Dean, zo zonde...
Ik vind zelf Vincent ook leuker (mss omdat mijn man zo heet, haha), maar vind Vince geen afschuwelijke naam ofzo. Is alleen naar mijn smaak te Engels, maar ik ben dan ook een extreme Nederlandse namen-liefhebber
Haha ok, ik ben juist geen Nederlandse naam liefhebber.. De naam van mijn dochter lijkt oerhollands, maar is engels bedoeld. Vernoemd ook naar iemand uit een engelstalig land. Rebecca. Maar hier wordt het helaas overal gewoon nederlands.. Ik blijf niet corrigeren dus leg mij er maar bij neer...
Gaat wel, deze naam vind ik niet geweldig maar ook niet afschuwelijk... Lance vind ik persoonlijk veel mooier...
Ik vind het geen mooie naam, sorry! Komt op mij een beetje ordinair over, maar dat vind ik al snel met Engels-klinkende namen, dus of je daar veel aan hebt..
Ik vind het een mooie naam! Mijn vriend heet ook zo Ken ook 2 kleine jongetjes die Vinz heten. Ik vind het totaal geen ordinaire naam,
ja een hele leuke naam meid! en idd niet anders schrijven! hij hoort zo.. vincent is dan ook echt een totaal andere naam!
ohnee en ook niet ordinair. vind dat ook echt lullig om te zeggen, zijn zat kindjes op dit forum die zo heten..