we weten dus dat we een dochter krijgen de namendiscussie is losgebarsten hahaha ik had darlene uitgekozen mijn man wil graag robyn wat vinden jullie mooist?
Ik vind Darlene helemaal geen mooie naam, sorry Ik vind Robyn juist wel een leuke meisjesnaam! Die stond bij ons ook op het lijstje voor een meisje, maar wij krijgen een jongen Ik zou het zelf gewoon als Robin of Robijn (ligt eraan hoe jullie het uit wilden spreken) schrijven... Ik hou persoonlijk niet van een onnodige 'y' in een naam
Ik ga ook voor Robyn en dan idd ook gewoon als Robin of Robijn om verwarring met uitspraak te voorkomen.
ik sluit me aan bij de naam Robyn.. Keuze om t met i of y te schrijven vind ik niet zo belangrijk, als uitspraak Robijn vind ik wel mooi... Dan kun je voor y kiezen maar ook voor ij..
oh jullie hoeven geen sorry te zeggen ik vraag om jullie mening en niet iedereen vind alles even mooi hahaha het wordt dan toch waarschijnlijk Robyn
Robyn? Is dat Robijn of Robin in uitspraak? Darlene.. is dat Darlien of Darleene? Teveel vragen naar mijn smaak maar voorkeur gaat bij voorkeur al uit naar Robyn (maar dan graag Robin of Robijn)
Ik vind Robyn mooier. Al zie ik het liever als Robin. Spreken jullie het uit als Robbin, Roobin, Robien of Robijn?
wij zullen het uitspreken als robin ik wil eigenlijk liever niet robien o.i.d we vernoemen hiermee mijn overleden broer Robbie dus vandaar dat wij per se die y erin willen
Ik ook Robine... Of hoe je het ook wilt schrijven, iig uitgesproken als "Roobien". Darlene klinkt mij teveel als "Darling", echt niet mooi... sorry.... je krijgt niet veel bijval he?! Vind je de keuze van je man echt helemaal niks, of wel Ok?