Hallo dames, Volgens onze 20-weken echo wordt onze tweede hoogstwaarschijnlijk een meid! Ik zelf had het nooit verwacht, maar uiteraard is het hartstikke leuk en welkom. We hebben alleen het probleem dat we totaal geen leuke meisjesnamen kunnen vinden... We houden beetje van engels/amerikaanse namen die stoer zijn. Ik hou niet zo van meisje - meisje... zeg maar. Onze zoon heet Quinten, zijn er mensen die hier een leuke, stoere meidennaam bij weten? Ik wacht met spanning af en alvast bedankt he!
juna ( zeg: djoena) bo mae yara faye mila ( hi hi, niet zo amerikaans geloof ik ) tja, weet er eigenlijk best veel, maar ben eigenlijk niet zo thuis in de amerikaanse namen....
Mijn vriendin had de naam Donne, ben er zelf niet zo weg van omdat ik wel van meisjes-meisjesnamen hou, maar misschien vindt jij het wel leuk! Van harte trouwens, een meid is hartstikke leuk hoor! Succes met kiezen!
Kayleigh (keejlie uitgesproken) Lana Ilana/Ylana Keana Dat zijn de namen die op ons lijstje stonden voor een meisje. Bij ons was het zeker Lana geworden. Maar het is nu een jongen! Succes
Ismay..........(naam van mijn dochter,zoon heet Rowan)Nu ik hier toch reageer...wie weet er leuke namen die hier bij passen?
Tess, Fay, Julia, Elissa, Erinn succes met de zoektocht naar een leuke naam, benieuwd wat het gaat worden.