We zijn er nog steeds niet uit..! Cornelisa is afgevallen.. En Emma-Cornelie blijft in ons hoofd zitten.. Charlotte vinden we ook erg leuk.!
Emma-cornelie vind ik te lang als roepnaam. Onze dochter heet jamelie dany, roepnaam jamelie. Dany zeg je nooit ik zou dan emma cornelie , en dan roepnaam alleen emma
Volgnes mij zijn de meeste wel genoemd: ) Ik ken wel een meisje dat heeft als 2e naam "Cornelise" , moest even wennen maar vind het best mooi. Haar eerste naam is Celeste.
Poeh bij sommige namen zie ik echt de vernoeming niet, zo erg wordt er vanaf geweken. Zodoende snap ik ook het hele vernoemen niet! Emma-Lin, echt heel mooi, maar snap echt niet wat dat met vernoemen te maken heeft eerlijk gezegd. En dat geldt voor meerdere suggesties hier.. Bij vernoemen gebruik je toch gewoon de naam, of anders niet?
Eline Celine Maar wil je Cornelia verwerkt in de doopnamen of in de roepnaam? Als jullie de roepnaam al weten dan zou ik gewoon voor doopnaam Cornelia gaan. Vind je 1 naam als doopnaam te weinig dan heb je misschien nog wel iemand in de familie die je wilt vernoemen?
Ja dat klopt.. Het word vernoemd naar cornelia.. Dus juist lijkt het er erg op.. Emma-Cornelie.. Charlotte zit ook de letters van Cornelia in.
Maar wil je emma-cornelie dan als roepnaam gebruiken? Of worden dit haar voornamen en ben je nu opzoek naar een roepnaam? Die past bij beide namen?
Ja idd... Waarschijnlijk worden het dr voornamen en zoeken nu nog leuke roepnaam waar ze allebei in verwerkt zitten..