Wie helpt ons aan dé naam?!?! 37 weken zwanger.. hormonen gieren door mn lijf en daardoor switch ik bijna iedere dag van naam... We komen er niet meer uit. Onze oudste dochter heet Tess en voor haar zusje hebben we nog geen naam. We zijn op zoek naar een stoere korte naam (1/2 lettergrepen) Die goed bij Tess past. Op dit moment staan de volgende namen in de top3: robin, linn en lott Laat ook even weten wat je hiervan vind! alvast bedankt!
Ik vind Tess & Linn wel erg leuk. Lott vind ik niet leuk als naam, dan gewoon Lot of Lotte. Robin vind ik ook leuk, maar Robyn nog leuker. Vind ik wat vrouwelijker. Andere ideeen: Tess & Sophie Tess & Maud Tess & Bo Tess & June Tess & Sem (stoer voor een meid) Tess & Loeka (stoer voor een meid) Tess & Lily Tess & Juul Tess & Noor Tess & Fien Tess & Saar
Maud, onze dochter heet zo en voor de 2e heb ik Tess op het lijstje staan Of anders Lot, Lana, Mara, Amber. Marit. Succes, zo te zien houden we van dezelfde namen, dus ik blijf meelezen
Linn en Robin stonden hier ook op het lijstje. Dus ik zal even wat andere namen opnoemen.. Fem, Brynn, Fee/Fay..
Ik ook. Lynn of Jill vind ik ook leuk bij Tess (en Linn dus ook ). Lott zou ik gewoon schrijven als Lot, anders moet ze altijd zeggen 'Lott met dubbel -t'. Is bij Linn ook al een beetje zo mbt de i, denk ik, maar Lott met dubbel -t gaat echt standaard fout gedaan worden, denk ik...
Wat grappig ik wilde precies hetzelfde zeggen! Ik ken ook een Tess en Britt en vind Puck ook een leuke naam... Maar ik ken Tess en Britt uit Groningen... niet uit Tilburg
LOT!!!!! (zo gaat onze 2e ook heten, hihi). Onze 1e dochter heet Nouk. ook leuk: Maud Lis Fien Ise Nore Jitte
linn vind ik erg mooi..! en ja als ik aan tess denk denk ik aan claire dus ik zou zeggen.. tess&linn of tess&claire heel veel succes met kiezen!
Bij mij staan Liz en Demi op het lijstje voor een meisje Tess & Liz Tess & Demi Tess & Lois (spreek je uit als lojs)