Ooohw, waarom is het toch zo moeilijk een man zover te krijgen een naam leuk te vinden? Eigenlijk is hij van geen van de namen echt gecharmeerd, maar wie weet groeit zijn gevoel nog. Wat vinden jullie de leukste naam?
Ik vind Jens het leukste. Grote kans dat dat als ons meisje op komst een jongen was geweest ze Jens was gaan heten. Julian vind ik verschrikkelijk. Vigo gaat wel, ik vind Tycho leuker. Quin gaat ook wel. Noud is erg oudbollig, maar ik vind het geen lelijke naam.
Hm.. het gaat een beetje gelijk op. Als het een mannetje wordt willen we hem ook 2 namen geven, dus mogelijk gaan we wat namen combineren. Weet alleen niet of ik er mooie combinaties tussen vind zitten!
Julian vind ik het leukst. Vigo en Quin vind ik ook wel leuk. Vigo nog iets leuker dan Quin. Jens en Noud vind ik niet zo leuk.
Vigo vind ik érg leuk. Noud wel okay. Jens vond ik top maar hoor je wel erg veel. Julian en Quin zijn me iets te zacht. Ik heb gestemd op Vigo.
Ik ga voor Julian, Vigo en Quin vind ik Mwah... en Noud en Jens hou ik helemaal niet van. Het mooiste vind ik uiteraard Tygo maar die staat er niet bij
Noud vind ik erg leuk, staat hier op nummer 1, helaas bij mijn man niet ook Julian is erg leuk! De rest vind ik niet zo..
idd julian moet hem worden had laatst een oudere man gesproken jaar of 30 die hete ook julian en die vond zijn naam erg leuk !!
Ik blijf het lastig vinden.. Vind zelf Julian erg mooi, maar is wel een populaire naam. Mijn man neigt meer naar Vigo. Lastig lastig, hebben jullie eventueel nog andere ideeen?