Wie heeft er nog tips voor een mooie jongensnaam bij Merijn? Ik had al Hugo gepost als optie, het is harder maar 2 gevoelige kindjes zullen het ook niet worden. Wij komen er niet meer uit en hebben nu: Olivier Julian Hugo Tips zijn meer dan welkom!
Leuke naam, Merijn! Merijn en Abel Merijn en Alex Merijn en Arne Merijn en Aron / Aaron Merijn en Arthur Merijn en Bas Merijn en Bastiaan Merijn en Bastian Merijn en Bram Merijn en Casper * Merijn en Daan Merijn en Damiaan Merijn en David Merijn en Dorian Merijn en Emiel Merijn en Emilian Merijn en Erik / Eric Merijn en Ewoud Merijn en Felix Merijn en Filip Merijn en Florian Merijn en Floris Merijn en Hidde Merijn en Ivo * Merijn en Jasper Merijn en Jelger Merijn en Jelle Merijn en Jelmar Merijn en Jelmer Merijn en Jelte Merijn en Jens Merijn en Jeroen Merijn en Jesper Merijn en Jip Merijn en Joachim Merijn en Joas Merijn en Jochem Merijn en Jonathan Merijn en Joost Merijn en Joren Merijn en Jorian Merijn en Joris Merijn en Jorrit Merijn en Juliën Merijn en Jurre Merijn en Jurrian Merijn en Jurriën * Merijn en Koen Merijn en Lander Merijn en Lars Merijn en Laurens Merijn en Leander Merijn en Lennart / Lennard Merijn en León Merijn en Loek Merijn en Loïc / Lowiek Merijn en Lucas / Lukas Merijn en Luxor Merijn en Niels Merijn en Noah Merijn en Olaf Merijn en Oscar Merijn en Roan Merijn en Ruben * Merijn en Sam Merijn en Sander Merijn en Seb / Sepp Merijn en Sebas Merijn en Sebastiaan Merijn en Sebastian Merijn en Sebbe Merijn en Seppe Merijn en Silvian Merijn en Stan Merijn en Stef Merijn en Sten Merijn en Sven * Merijn en Thije Merijn en Thijs Merijn en Thom / Tom Merijn en Thomas Merijn en Tijmen Merijn en Tim Merijn en Tobias Merijn en Twan Merijn en Victor Merijn en Wander Merijn en Wannes Merijn en Wout Merijn en Wouter Merijn en Xander Zit hier iets voor je tussen? Jonas of Jonah zoals joyce86 zei vind ik ook erg leuk. En anders van wat je zelf noemt Merijn en Olivier.
Bedankt! Jonas vind ik zelf niet zo door het liedje. En ik vind het belangrijk dat je niet hoeft te twijfelen hoe je een naam uitspreekt. Leuk om zo de suggesties te zien!! Waar komt de naam Thije vandaan? Ken hem niet maar wel erg leuk. Thijmen vind ik ook erg mooi en in de trant van Merijn. Mijn vriend vind Hugo erg leuk.
Florian vind ik trouwens heel mooi qua schrijfstijl maar te kak. Lucas is ook zeer mooi maar al de 2e naam van Merijn. Laurens vind ik ook mooi.
Thije vind ik ook een erg leuke naam! De naam Thije / Tije wordt sinds 1885-1895 al (heel minimaal, maar toch) gegeven, maar is pas sinds 2000 ongeveer wat populairder en bekender. De schrijfwijze Teije komt van begin af aan (rond 1880) meer voor dan de andere schrijfwijzen en is dus eigenlijk de oorspronkelijke schrijfwijze van de naam. Volgens Naam betekenis Teije is het een Friese naam die 'geschenk van god' betekent. Het is een variant op 'Diede'. Hier staat nog wat meer informatie: Teije - Wikipedia