Wij moeten 2 namen bedenken omdat het een verassing blijft wat het word. Nu zitten we te denken voor een meid aan Emily en voor een jongen aan Jeremy. Wat vinden jullie van deze namen? Hebben jullie nog tips voor namen die hier een beetje op lijken. Jongens naam twijfel ik vooral nog over. zo lastig
dank je voor je reactie! vind het zo lastig die namen. over meisjes naam had ik gelijk wel goed gevoel maar jongens naam twijfel ik nog beetje over
emily leuk. Jeremy niet mijn naam. Maar jullie moeten doen waar jullie het mooiste beste gevoel bij hebben
Emily heel leuk/lief!!! Jeremy vind ik leuker dan Tigo, maar allebei niet zo. Wat dacht je van Jerry, Jason, Joshua, Jesse, Jayden offe... Oliver? Beetje random suggesties sorry
Emily vind ik een leuke naam! Jeremy alleen niet. Heb geprobeerd leuke namen te vinden die erop lijken, maar was vrij moeilijk ... Semmy Remy Jeremih Jered / Jarett Jeraly
ik vind het erg lastig. gelukkig hebben we nog ongeveer 20 weken. Jaimey vind ik ook wel erg leuk. pff