zat dinsdag bij mijn schoonouders ze weten niet dat ik zwanger ben maar mijn zwager begon erover dat hij is vernoemt na zijn opa en vind dat gelukkig verschrikkelijk hihi. maar nou zei zijn moeder dat ze het een eer vind dat wij in de toekomst als we een zoon krijgen dat ook doen nou ik begon in mezelf te koken want wil dat echt niet mijn meiden hebben aparte namen en ga ik mijn zoon niet sieberen of siep noemen is ze helemaal bedondert en had het gevoel dat we geen keus hadden. maar mijn vriend en ik hebben al namen bedacht. dus bij thuis komst eerst een diep gesprek met mijn vriend gehad en die zegt het met mij eens te zijn. zijn moeder bemoeid zich vaker met ons en kan daar niet tegen was 17 toen moest ik het alleen doen mijn vorige relatie is kapot gegaan door familie bemoeinis. hier zit ik niet op te wachten en mijn vriend heeft een hele goede band met zijn moeder. en heeft het niet door
Ik zou er zeker geen ruzie om maken met je vriend en er gewoon verder niet meer over hebben. Het is jullie kind en jullie keuze. Klaar. Dus helemaal geen gesprekken aangaan over dit onderwerp. Vervelend zo'n schoonmoeder! Ik herken het wel een beetje. Succes!