welke (roep)naam vinden jullie het beste bij tess passen? vindt zowiezo evi (evy) en lynn heel leuk dus als het er 1 van deze 2 wordt dan krijgt het zowiezo 2 namen. Evi Lynn, en dan wil ik er 1 als roepnaam. evi, of lynn. of toch wat anders..... welke past er het beste bij?
ik vind Evi en Lynn mooi klinken bij elkaar, dan ben je in 1 keer klaar met zoeken haha Robin vind ik ook een erg leuke naam, maar zou daar niet 1 van de andere 2 namen bij kunnen doen als 2e naam of Robin als 2e naam bij die andere namen.
Als het geen robin wordt dan wordt het zowiezo evi lynn en dan 1 van de 2 als roepnaam. Lynn evi vindt ik inderdaad niet echt klinken.
Lynn uiteraard. onze dochter heet zo en vind het nog zo'n geweldig mooie naam ondanks dat die erg populair is nu. Tess en Lynn leuk! zelfde dubbele achterletters. heb er achteraf wel spijt van dat ik dat niet bij onze tweede dochter heb gedaan (dubbele achterletter)
Ik vind Tess een korte stoere naam, daarom vind ik Robin het beste passen. Maar ik ga toch voor Evi Lynn