Laatst ook al.zo'n topic geopend, maar dat liep.uit de hand door onze.dochter dr naam Jailey! (nu niet meer graag) Rylan vond ik.erg leuk maar mijn man niet!! Nu twijfelen we tussen: Dylano Djaino/Djairo Welke is het mooist?? En iemand nog andere suggesties??
Ik zou dan gaan voor dylano (vanuit deze 3 namen) Djaino vind ik niet echt klinken, en Djairo ken ik 2 honden die zo heten.. Maar ik blijf er altijd bij; Je moet een naam kiezen die jullie ZELF leuk vinden.. ps; Ik vind Jailey juist een hele leuke naam!
Ik vond Jailey en Jace (djees) nog altijd het mooist, maar dat vroeg je niet Djairo past het mooiste van de 3 namen bij Jailey, maar vind Dylano een mooiere naam maar weer niet mooi bij Jailey passen
Ik kies voor Jairo, maar dan wel zonder de D ervoor. Vind die D onnodig. Ik ken trouwens twee kinderen die Jaeren en Jayce heten, vind ik ook wel leuk. En Riley vind ik ook wel leuk bij Jailey. Succes!
Djaino, super leuk! Hij stond bij onze zoon ook op ons lijstje, alleen dan geschreven als Jayno. Succes! Wij moeten nog een naam voor onze zoon, dus heb de hele tijd met je meegelezen.
ik vind Jaïro wel leuk. Of Jaïr. Norman of Jarrison vind ik ook wel passen bij Jayleigh. Namen met Dj, vind ik raar staan, en Dylano vind ik een naam met een etiketje.
Oww.. ik dacht gewoon Djeeno. Hoe spreek jij Jailey dan uit? Ik dacht namelijk ook als Jeelie? Vandaar dat ik ook dacht aan de uitspraak Djeeno.
Misschien dan de schrijfwijze zoals dirksmama zegt, met die dubbele puntjes boven de i? Dylano zou ik ook niet zo gauw doen.
Ik zeg Djairo. Mooie naam. Ik heb ook een dochter en zij heet ook Jaily!! Mooie naam!!! Jij heb er een e extra tussen ook gaaf. Succes met kiezen..ik lees mee alvast ideeën opdoen haha.
Railey en jailey Djairo en jailey Jairo en jailey Yair en jailey Jessie en jailey Djelano en jailey.. Kan best veel verzinnen, naam Van jullie dochter is ook zo leuk! succes
Zeker mooie naam. Maar jongensnamen pfff vind t zooo moeilijk En tis nog niet echt van jaaa dat is ie