Wat vinden jullie van - Mikael (te moelijk?!) - Michael (te geweest?! te Jackson?!) - Miles/Myles (te engels?!) Bedankt voor jullie meningen!!
Mikael als mie-kah-el vind ik wel leuk. De rest niet zo. Michael = Jackson (En inderdaad een beetje 'geweest'). Miles = Air Miles.
Mikael - Mi-ka-el vind ik wel leuk. Michael - niet verkeerd, maar meer normaal Miles - vind ik niet leuk Michel - ook wat normaal, vind ik leuker, stoer maar klinkt niet zo hard door een K
Ik vind de eerste 2 namen niet zo veel maar dat komt omdat ik er ook een nare associatie mee heb. Moet ik wel zeggen als kind opgegroeid in de jaren 90 dat ik heeeel veel leeftijdsgenoten heb met die namen was toen echt een populaire naam. Miles vind ik ook niet denderend het rolt niet lekker over de tong. Wat vind je van Milo?(spreekt uit als maailoo)
Miles! Hele gave naam, ken hem uit een amerikaanse serie en toen ik hem de eerste keer hoorde vond ik hem al leuk!
- Mikael: rare spelling - Michael: niet mijn smaak, maar niks mis mee - Miles/Myles: Leuk! zou kiezen om het met een i te schrijven
welnee, zo heb je nog veel meer bekende Michaels en mijn 2e echtgenoot (i wish) Michael Bublé, nou dat is geen straf om mee vergeleken te worden. bij Miles moet ik altijd an de airmiles denken en Mikael klinkt wat hakkerig, (geen vloeiende klank) dan zou ik er Mika of nog beter Mischa van maken