Het is officieel: we krijgen er een jongen bij. Stoere kerel 1 heet Yonah. Ik zoek iets in dezelfde stijl, als ik het zo kan noemen.. Mijn voorlopige namen zijn: Fynn Jesse Mathijs Levi Vriendlief heeft nog niet over alle namen zijn mening gegeven. Mathijs vindt hij niet ok. Meningen en ideëen over andere namen zijn welkom. Ik wil zeker geen al te populaire naam. Dan vallen van mijn lijstje ook nog namen af, maar ja. Alvast bedankt!
Ezra vind ik ook mooi, maar vrees dat mensen denken dat dit een meisjesnaam is. Bedankt voor het meedenken.
ik vind de namen die je noemt best wel standaard en jonah niet! vind jonah overigens heeel leuk...ga ff verder nadenken
Gefeliciteerd! En Boaz vind ik zelf ook een erg leuke naam, past ook wel bij Yonah vind ik Wij krijgen ook een jongentje, en vond Boaz zelf ook erg leuk. Maar mijn man niet... Helaas!
Elias blijkt de kanshebber van mijn lijstje te zijn. Bij Ezra keek vriendlief nogal vreemd. Nathan vind ik ook erg mooi, maar gaan ze dan ni zoiets hebben van: Yonah en Nathan, had dan gekozen voor Jonathan..
Ezra vind ik echt een jongensnaam Is het ook officieel (Hebreeuws, net als Yonah). Esra is een Turkse meisjesnaam en Isra een Arabische meisjesnaam, dus daar zit 'm de verwarring misschien in. Andere ideetjes (Hebreeuws): Aran Arik Avi Boaz Daniel David Eden Eli Ezer Idan, Ilan Lev Levi Liron Maor Miron Moran Natan Niv Noam Ronen Sagi Simcha Tom Zev