Heb gestemd op Charlie, vind de rest (oook al zijn het inderdaad unisex namen) toch ook meer jongensnamen. Vind Jena wel leuk, misschien kun je er Jenna van maken?
Deze namen hebben wij ook over nagedacht. Uiteindelijk heel wat anders geworden. Bobbie vind ik nog leuker als Billie maar die staat niet op de lijstje Ik heb Billie gestemd, maar Robin ( maar dan Robyn) en Jena vind ik ook leuk.
Hier dus ook, maar vooral omdat mijn man het echt helemaal niet leuk vond die uniseks namen. Gelukkig vind ik echte meisjemeisjes-namen ook leuk. Maar ik blijf wel echt fan hoor haha.
Ik zou er Jenna van maken en dan de zachte Engelse uitspraak. Alex vind ik erg unisex dus zou er dan Alexa, Alexandra, Alexia o.i.d. van maken. De andere namen op je lijstje vind ik niet mooi, sorry.
Billie en Robin doen me denken aan de twee dames in Utopia Was dit niet aan de orde dan vind ik Robin het leukste van het hele lijstje. Is Rowena / Rowen niet iets misschien??
Robin en anders Charlie Jena ook nog steeds mooi. Maar dan wel met uitspraak 'jeena' niet 'jenna'. Bij billie denk ik aan een verkleinwoord voor bil (billetje: billie). Alex vind ik mooi voor een jongen, kattig voor een meisje. Pascale vind ik een beetje 'over datum', maar sowieso ook geen fijne klank, wat 'hol' en plat/lomp.