Ook allemaal namen die uit het oud-Noors stammen en die gebruikt worden in het Zweeds, Noors en Deens: Birger Egil Einar Erling Folke Gunnar Gustav Hemming Hjalmar Holger Ingolf Ingvar Jarl Kåre Knut Leif Njord Ove Rune Sten Sven Thor / Tor, Tore Torvald Ulf Vidar Viggo
Andere namen die ook in het Zweeds, Noors en Deens gebruikt worden maar niet (direct) oud-Noors van oorsprong zijn: Bernt Bertil Bjarne Ebbe Emil Gunne Henning Ivar Jarle Jens Jonas Kai / Kaj / Cai / Caj Kasper / Casper Lars Lasse Linus Loke Lorens Ludvig Lukas Magnus Markus Oskar Osvald Pontus Ragnar Rasmus Salomon Stian Stig Svante Tobias Ulrik Viktor Vilmar Waldemar / Valdemar Walter / Valter
Ik dacht aan : Nander Odin Espen Jesper Niklas Yorrick Detlef Marald Herwig Torben - Thorben Ingmar Jelmer Tarben Lothar Sivar Fridjof Iben - Yben Jonar Thorgan Nivard Orwin Varick
Ik vind Ole zo'n leuke naam en dat zou bij jou er goed bij passen denk ik. Ole wordt het bij ons helaas niet...
Svend, Kjeld, Bjarte, Bengt, Albin, Linus, Oskar, Kasper, Boris, Bjorn, Jelmar, Jitse, Florian, Thorian, Hajo, Ingwer, Pelle, Melvin, Silvijn, Ewout, Vasco, Victor, Kamiel, Rinze, Xander