We weten sinds een paar dagen dat we een meisje krijgen!! Hebben reeds een zoon D.aan Houden van simpele namen en liefst niet engels/amerikaans klinkend! Alle ideetjes welkom. Hebben al paar namen opt lijstje: *Charlotte *Sofie *Elise *Amelie
Daan & Lotte Daan & Eloise Daan & Elenore Daan & Amelia ( ik vind Amelie moeilijk uit te spreken, nadruk op de a of op de e.. Ik vind Amelia handiger. Daan & Pip Daan & Noor
Sara is de naam van nicht van men man Emma is meest populaire naam hier in België en liefst nu iets minder voorkomend dan onze zoon want er zijn 2 jongens met de naam Daan. En Lara trekt te fel op mijn naam= Laura
Charlotte prachtige naam! Maar goed heet zelf ook zo en ben bijna 32 en krijg er nog steeds complimenten over...En nee ik ben geen kakmadam haha lees dat hier weleens op zp dat veel dat denken bij deze naam....Ben trouwens nooit veel Charlotte´s tegengekomen en nog steeds niet woonde in Zuid-Holland en nu in Brabant.
Hier ook een Charlotte hoor hihi. Maar mijn naam is meteen bij de geboorte afgekort naar Lotte. Dus word altijd zo genoemd, ben 27. Maar ik vind Charlotte ook mooi. Maar Amelie nog mooier, zo heet mijn dochter met haar 3e naam. Sophia ook mooi, of Sophie.
Ik kan me vinden in de reactie van Charise. In plaats van Charlotte zou je ook kunnen kiezen voor Lotte. Of wel Charlotte, met roepnaam Lotte. Omdat Daan een korte naam is denk ik dat een korte naam voor jullie dochter er dan wel mooi bij past, vandaar het afkorten van Charlotte (wat ik ook een mooie naam vindt)
Daan & Fiene Daan & Lieke Daan & Rosa Daan & Milou Daan & Julia Daan & Vera Daan & Isa Daan & Isabel Daan & Nina Daan & Emily
Nu staan er deze namen op de lijst : *Charlotte *Hannelore *Pauline Maar natuurlijk hebben we nog hoop tijd om de naam te zoeken die past bij ons meisje!
Op je eerste lijstje vond ik Amelie het mooist, ik zie geen probleem met de uitspraak. Het is ook een naam met een Frans tintje wat in België volgens mij vooral voordeel heeft. In het tweede lijstje zou mijn stem naar Charlotte gaan.
Charlotte vind ik het mooiste op je lijstje. Pauline is zeker ook mooi hoor, maar toch lichte voorkeur voor Charlotte. Zeker in combi met Daan. Hannelore, op zich niets mis mee, maar da's niet zo mijn ding... Wat vind je van ROSALIE? Andere ideetjes: Daan en Lina Daan en Fleur Daan en Louise Daan en Zoë Daan en Marie Daan en Helena Daan en Olivia Daan en Manon Daan en Leonie Daan en Lauren Daan en Elise Daan en Lucie Daan en Jozefien / Josephine Daan en Julie Daan en Annabelle / Annabel Daan en Elodie Daan en Floriane Daan en Babette Daan en Noor / Nora(h) Daan en Eliane Daan en Liselotte / Lieselot Daan en Marilou
Ik vind naast Daan een korte naam wel mooi, Hanne of Lotte dus. Of Roos, Mara, Anne, Evi, Isa, Sara, Janne, Fenna, Eline, Elise, Iris, Nina, Veerle
Daan & Amaury Daan & Emily Daan & Adèle Daan & Alexis Daan & Alizée Daan & Amber Daan & Anouk Daan & Anaïs Daan & Beau Daan & Camille Daan & Céleste Daan & Chloé Daan & Daphne Daan & Esmée Daan & Elise Daan & Estelle Daan & Fleur Daan & Laure Daan & Maité Daan & Pauline ...
Daan en charlotte Daan en charlie Daan en fleur Daan en floor Daan en linde Daan en anouk Daan en benthe