meisjesnaam

Discussie in 'Babynamen' gestart door mamma1, 22 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamma1

mamma1 Actief lid

20 apr 2009
    420
    0
    0
    Wij willen heel graag de omas vernoemen.Mijn lieve moeder die niet lang meer te leven heeft en schoonmoeder die alles voor je wil doen.We hebben na de namen bij elkaar gegooid en komen uit op de naam Janet.Wat vinden jullie van deze naam? We hebben nog even de tijd.

2. skiwi

skiwi Fanatiek lid

15 jun 2012
    4.270
    402
    83
    Vrouw
    Janet als tweede naam vind ik leuk. Als eerste naam wat ouderwets. Ik wil wel helpen meedenken (ben er niet zo goed in), maar dan zal ik eigenlijk beide namen nodig zijn.
    Jane dan? Of Janne? Vind ik zo mooi. jet?
    Heel mooi dat je wilt vernoemen en heel veel sterkte met je moeder. Wat erg voor jullie

3. mamma1

mamma1 Actief lid

20 apr 2009
    420
    0
    0
    Dank je.Ja vind het ook heel erg , we denken ook dat ze haar kleindochter niet gaat meemaken:((.Mn vader is ook jong overleden heeft mijn kinderen ook niet mee gemaakt. Maakt allemaal niet makkelijk.Maar goed, ik heb daarom meer om onze dochter te vernoemen.Jou ideeen zijn ook leuk.Vind je goed dat ik de namen van omas je pb?

4. JongeMem

JongeMem Lid

8 dec 2014
    63
    0
    6
    NULL
    NULL
    Ik vind Janet wat ouderwets, maar in dit geval gaat het meer om de emotionele waarde achter de naam toch? Zou me er niet door laten weerhouden. Mooi gebaar.

5. mamma1

mamma1 Actief lid

20 apr 2009
    420
    0
    0
    Mn moeder vind de naam erg leuk., maar ze vind dat wij het zelf moeten willen natuurlijk

6. Lizzthrasher22

Lizzthrasher22 Fanatiek lid

23 okt 2014
    1.474
    2
    38
    Janet vind ik juist wel leuk. Waarom zou 'ouderwets' niet meer kunnen? Begin je toch gewoon een nieuwe hype? ;) Nee maar serieus, is een normale naam en kan prima hoor! :)

7. Maartje 1

Maartje 1 Lid

19 nov 2014
    85
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik vind het een mooie naam en je hoort m nu niet veel, helemaal leuk en zeker met de emotionele waarde aan de naam.

8. skiwi

skiwi Fanatiek lid

15 jun 2012
    4.270
    402
    83
    Vrouw
    Ja ik wil graag meedenken, hoop dat ik je kan helpen! Jeetje wat erg voor jullie. Ik hoop zo voor jullie dat ze haar nog mee mag maken. Dikke digiknuf

9. skiwi

skiwi Fanatiek lid

15 jun 2012
    4.270
    402
    83
    Vrouw
    En ja ik had het over ouderwets. Weet niet of ik het goed verwoord eigenlijk. Ik moet er even aan wennen. Vind het absoluut geen lelijke naam!

10. 1e wondertje

1e wondertje Fanatiek lid

21 jun 2014
    1.195
    321
    83
    Vrouw
    Sjonge wat heftig maar wat een mooi idee!
    je mag mij wel een priveberichtje sturen, denk ik ook mee!
    Janette vind ik misschien lekker, Jette.. Jet, Jente?
    Jenna?

11. Sax

Sax Bekend lid

22 jan 2013
    987
    0
    0
    Wat een heftige tijd voor je.... en wat mooi dat je wil vernoemen.
    Ik heb even wat gehusseld met de letters van Janet en je kunt er ook 'Antje' van maken. Precies dezelfde letters. Wellicht totaal je smaak niet, maar ik dacht ik reageer toch even.

12. mamma1

mamma1 Actief lid

20 apr 2009
    420
    0
    0
    Antje heet mn tante waar ik niet zon goede band mee heb (lees geen band).maar dank je voor het meedenken.

13. Linky

Linky Fanatiek lid

12 jun 2014
    3.487
    172
    63
    Vrouw
    De naam wordt misschien niet veel meer gebruikt, maar dat lijkt me geen reden om er niet voor te kiezen. Het is een hele normale naam met een mooie emotionele waarde eraan. De enige reden waarom ik er niet voor zou kiezen is omdat het mijn smaak niet is, maar daar hebben jullie niets mee te maken. Vinden jullie het mooi, dan zeg ik doen!

Deel Deze Pagina