Hallo allemaal, Wij zijn op zoek naar een jongensnaam met de y. We hebben al een zoon en een dochter, jaimy en yente en zoeken daar wat leuks bij! Wie heeft er een leuke naam? Groetjes linda
Ik heb namen die eindigen op y-klank weggelaten, want je hebt al Jaimy, dat eindigt op een y-klank Troy Dyon Kyan Tybren Ryan Yvan - Yven Lysander - Lysandro Mikay Tygo Sylvan Tyler Nikay Syto Kyler Tybo Eloy Hoyt Kyran - Kyro Raynor Floyd Elroy Boy Cay - Kay Wyno Flynn Boyan Fynn Keyro Myron Nyo Rylen Waylan Zyno Wylan
Yaël Yaïr Tygo Ilay Ylja Yunus Ryan Kyan Yafet Yannick Ymre Yari Flynn Kay Levy Boyd Troy Yvar Yvan Jay Jacy Dyon Ayden Davy
Ik zou andere beginletters kiezen (dus niet weer J of Y) en weer vijf letters want dat hebben broer en zus ook. Mijn favoriet is vetgedrukt Ideetjes daarmee: Aydan / Ayden Boyce Bryan Bryce Byron Clyde Daryl Devyn Dylan Elroy Elwyn Floyd Flynn Hyram Lloyd Myron Royce Rylan Tyler Als je het niet erg vindt als de naam van de derde op een zelfde klank eindigt als van de broer of zus (y-klank of e-klank): Avery Barry / Berry Benjy, Benny Bobby Brady, Brody Daley Danny / Denny Darby, Darcy Davey Donny Emery / Emory / Amery Ferdy Harry Henry Kenny Lenny / Lanny Lonny Mikey Percy Perry Ricky Riley Robby, Ronny Sammy Sonny Timmy, Tommy Vinny