Hallo allemaal, Wij zijn bezig voor een tweede kindje. Nu ben ik altijd al aan het zoeken voor leuke en niet veel voorkomende namen. Toen we voor de eerste keer zwanger waren had ik al heel veel meisjes namen. Voor jongens helaas maar 1 en die vinden we niet zo leuk meer, we horen hem nu te veel. Ik ben nu dus op zoek naar jongensnamen met een y erin, het liefste Engels en die je niet veel hoort. Ik ben benieuwd waar jullie mee komen 😄.
Die zijn leuk, maar in mijn omgeving ken ik al iets te veel jordy's en tony's.. ☺ Maar zeker bedankt voor t meedenken!
Alyssa & Yonah Alyssa & Fabyan Alyssa & Youri Alyssa & Yvan Alyssa & Kay Alyssa & Kayden Alyssa & Ayden Alyssa & Jayden Alyssa & Yvar Alyssa & Tygo Alyssa & Yaron Alyssa & Dylan Alyssa & Dylano Alyssa & Fynn Alyssa & Flynn Alyssa & Yaro Alyssa & Tybo Alyssa & Thyme Alyssa & Tymon Alyssa & Thymo Alyssa & Yonas Alyssa & Lyam Alyssa & Mylan Alyssa & Tyron
Riley en Kyan gaan op mn lijstje! Lyam en Fynn/FLynn vind ik ook leuk, maar hoor je veel. Maar zet ik er ook op. Kwam pas geleden ook een naam tegen die ik nog nooit had gehoord, Keylan. Vond hem gelijk super, alleen weet ik dat de uitspraak niet zo geweldig zal worden in hier in Nederland.
Tyler Zachary Hayden / Ayden Wyatt Cody Daryl Anthony Finley Skyler Troy Jaye / Jayce Kyran Yorick Ilay Rayan Rodney Rylan
Engelse namen met een y, daar zijn er een heleboel van Ik heb de namen met beginletter A weggelaten en namen gekozen van 4 tot 8 letters, zodat het mooi staat qua lengte bij Alyssa, daaruit heb ik een selectie gemaakt en die vind je hieronder. Hopelijk zit er wat voor jullie tussen! Benjy, Benny Berry, Barry Boyce Boyd Bradley Brady Brayden Brody Bryce Bryson Byron Casey / Kasey Cayden / Kayden Charley Cody / Kody Colby / Kolby Daley / Daly Danny Darby, Darcy Darryl Davey / Davy Devyn Donny Dwayne Dylan Ellery Elroy Elwyn Emery / Emory Farley Ferdy Finley Floyd Hadley / Hedley Harley Harvey Hayden Hoyt Humphrey Hyram Iggy Jamey Jayce Jemmy, Jimmy Joey Kyle Layton Lenny, Lonny Leroy Lloyd / Loyd Lyle Lynton Marvyn, Mervyn Melvyn Merlyn Mikey Morley Myles Myron Ozzy Percy Perry Quincy Ramsey Rayner Ricky Ridley Riley / Ryley Robby, Ronny Rowley Royce Ryan Rylan Sidney Skyler Sonny Stanley Taylor Thorley Timmy, Tommy Timothy Toby Trey, Troy Tyler Vinny Yancy Yorick Zachary / Zackary
Thanks!! Dat zijn er zeker een hele boel! En er zitten ook zeker leuke tussen die op mijn lijst gaan!! Nu mn hubby nog goedkeuren 😉!