Wij komen er maar niet uit. Zijn op zoek naar Hollandse naam /Friese naam voor onze dochter. Onze andere dochter heet Aukje. Wie of wie kan ons helpen.... Wij willen geen hele populaire naam.
Aukje en Benthe Aukje en Diede Aukje en Binne Aukje en Ise Aukje en Hille Aukje en Famke Aukje en Femma Aukje en Jelte Aukje en Lobke Aukje en Jildou Aukje en Fiep Aukje en Dieuwke Aukje en Jinte Aukje en Marit / Marrit Aukje en Reine Aukje en Yanou Aukje en Mette Aukje en Nanja Aukje en Ida Aukje en Finna Aukje en Babs Aukje en Biene Aukje en Dette Aukje en Dora Aukje en Meine Aukje en Ebel Aukje en Geike Aukje en Fenna Aukje en Falke Aukje en Griet Aukje en Hester Aukje en Pleun Aukje en Neel / Neelke Aukje en Floor Aukje en Loes Aukje en Nienke Aukje en Klara Aukje en Machteld Aukje en Ide Aukje en Rosalie / Roos Aukje en Hisse Aukje en Rika Aukje en Sietske Aukje en Suus Aukje en Tilde
Mijn naam is Fries en komt zelden voor Komt officieel van Hendrika af maar ben blij dat mijn ouders er Drieka van gemaakt hebben.
Jildou Klaske Beeuwkje Siebrecht(je) Wietske Geeske Greetje Harmke Nienke Berber Marthe Foekje Dine Trienke Elsemiek Martien Afke Boukje Sjoukje
Wietske Yfke Doutzen Wij gaan ook voor een Friese/Nederlandse meisjesnaam. Ons meisje gaat A.marens heten.
Jeltje Renske Minke Elke Dieuwke Mayke Mirte Karlijn Nynke Jildou Yfke Fardau Mare Jitske Berber Janne Rixt
Dank jullie wel voor het meedenken. Nienke staat op het lijstje. Mara hebben goede vrienden van ons al.
Haha humorrrr... toen ik enkel nog de titelnaam las, dacht ik meteen aan Aukje of Baukje Maar dat wordt wel gek als je dat nu doet haha Even denken (of sommigen Echt fries zijn, weet ik niet): Brechtje (ben ik persoonlijk van in de wolken helaas manlief niet.. ) Berber Benthe (typisch hollands) Jitske (fr) Jisse (hoewel ik dit meer voor een jongen mooi vind) Jente Jinte Elske Elke Sanne Anne/Anna Petra (wat mij betreft iets te ouderwets) Suzanne/Suzanna Robin (mocht het tOch een jongen worden, kan deze ook, net als 'Anne' overigens) Suzette Floor/Floortje (typisch hollands, niet fries voor zover ik weet..) Madelief Fleur/Fleurtje Bloem Zus (heel ouderwets, maar tegenwoordig weer hip ) Roos Iris Ilse Linde/Linda Fiona (hollands??) Lieke Mechteld Mieke Meike Maaike Rosan/Rosanne/Rosanna Rosalie Verder borrelt er ff niks bij me naar boven.. Succes met kiezen! Ben benieuwd!
Aukje en Elske Aukje en Famke Aukje en Aleid Aukje en Berber Aukje en Aafke Aukje en Fardau Leuke naam trouwens, Aukje!
Omdat wij toch een jongen krijgen, hier mijn lijstje voor een famke. Hilde Isolde Ilse Silke Jildou Fardau Femke Renske Yfke Elske Fenna Marte Fenne Manon Merel Eef Amber Elbrich
cato benthe, yinte/jinte en marit vind ik zelf erg mooi, helaas allemaal al in de familie vergeven voordat onze dochter er was