Nu er zoveel mensen n advies vragen hier, wil ik me ook wel toevoegen haha Ik zoek n naam wat past bij Naomi, voor zowel n jongen als meisje Ik vind zelf Noah heel erg leuk...
Nu is Naomi 1.5 jaar oud, en met 20 weken hebben we weer n echo, iemand ook nog leuke ideeen om haar t geslacht te laten onthullen aan opa en oma?
Mila Zarah Noëlle Lavinia Olivia Romée Dana Milan Noa Mika Jonah Lars Verder kom ik even niet. Heb ook geen idee wat je smaak precies is, dus het is een ratjetoe geworden. 😉 Succes met kiezen!
Sifra Julia Livia Lucie Salomé Tabitha Talitha Joëlle Lisanne Elisa Joas Mathies Joram Tobias Kasper Jorian Tobin Tobuan Florian
Hihi misschien een leuk shirtje met daarop ik krijg een zusje/broertje Naomi en Gijs? Naomi en Esmee? Naomi en Dinand? Naomi en Nola?
Jongen: Alex, Ralf, Tycho, Stan, Casper, Oscar Meisje: Lobke, Feline, Fiona, Aline, Jiska, Gwen Geslacht onthullen: een kiekeboecake bakken die van binnen roze dan wel blauw is.
Dank jullie voor de leuke ideeen! Ik vind Anouk ook heel leuk maar t moet ook weer internationaal zijn. Ik woon niet in NL )
Wat leuk, onze dochter heet ook Naomi! En als ze een jongen had geweest, zou ze Noah heten! Ons lijstje in willekeurige volgorde, de trema's bij Joelle, Sienna en Jael missen want typ via mijn telefoon: Joelle (is haar 2e naam) Joanna (op zijn Amerikaans) Jael Sienna Caithlyn Megan Amber Romee Julia Xavi Kenji Noah Jayden Roan Aiden