Bij caylen was het al een drama om een naam te bedenken caylen was de enige naam die we beiden "oke" vonden. geen wauw gevoel maar geen enkele andere naam werden we het eens over. Maar, nu krijgen we nog een kereltje ♡ Hardstikke leuk natuurlijk maar die naam..... dat word nog een hele grote zoektocht. Ml vind giovanni geweldig, ik vind het niks. (Zijn vader heette als 2e naam johannes en giovanni is johannes in t Italiaans dus snap het wel..) Gianni vind ik ook niks novan vind ik wel leuk maar ml niet. daan vind ik bv ook wel leuk maar veeeel te populair. Het moet het liefst een "unieke" niet veel voorkomende maar toch geen gekke naam zijn onmogelijke opgave en het moet bij de andere kids passen. Finn vonden we ook beide leuk maar te populair. Dat is caylen zijn 2e naam geworden oh en hij moet ook in t Engels uitspreekbaar zijn..
Hier hetzelfde euvel maar dan met meisjesnamen. Lastig he! Het mag niet te populair maar ook niet te ingewikkeld... Ik ken het. Misschien is dit iets voor jullie: - Jasper - Mick - Seth - Noah - Joël/ Joey
Daniel/daan vind ik leuk (ml heet Daniel roepnaam dave) maar oudste heeft als 2e naam Dany. En het is wat te "gewoontjes" Liam vond ml wel leuk, ik weet niet zo goed of ik de klank leuk vind..
Liam is leuk, maar ook echt een top 10 naam. De eerder genoemde Nolan is ook leuk. Nog meer opties: Logan Owen Kenji 😜 Kian Tyler Revi Ravi
Ravin / Revin / Raevin Jovan Lias Davin / Davis Leroy Dante Ian Dean Daam Danilo Silvan Davian Evan Givan Gyan Sid Ilan Jean Jonan Juan / Luan Julan Kiran Deon Loan Milian Noan Dem Ronan / Ronin Danu Dan Stellan Diaz Raff Zen Scott Lloyd Tex Vance Ike
Hmm lastig! Ik zal eens even een poging doen: Flynn/Flynt (ipv Finn) Miller Lennox Marnix Jordan Joël Collin Ferron Fender Nathan Ethan Jace Jake Maddox Devid James Elias Mika Luca Quin Toby Olivier/Oliver Lars Avery
Tot nu toe hebben we Gelukkig Wel namen op t lijstje maar nog geen wauw gevoel. Vind het al snel ouderwets,tokkie of te populair. Gewoon caylen 1 en caylen 2 dan maar haha
Gino ipv Giovanni? andere opties: Aidan Deacon Connor Djurre Ferran Finley Harvey Mikai Rowen Skyler Sylvan Tyson Yaro
Hebben nu een naam.... maar is een top 10 naam. twijfelen of t wel bij de andere kids past, maar ml Kwam met deze naam terwijl hij juist een "unieke amper voorkomende naam" wilde Milan