Hallo , wij weten sinds gister dat we een meisje krijgen. En zijn hard op zoek naar "de" naam. Het moet passen bij jayden . Namen die ik tot nu toe leuk vind zijn Yael en Lois Namen die ik geweldig vind maar teveel op jayden lijken Jaylinn Jayla En andere namen op m'n lijstje maar die het net niet zijn : Joanne uitgesproken als djo enn Danae Esmee Jolie Tess Dena Nena Wie vult m'n lijstje aan?? Bedankt alvast
Bedankt voor je reactie Van jou namen vind ik jolynn het mooiste maar ook net niet mooi genoeg en teveel op jayden lijken
Leuk een meid erbij. Jayden en Naomi/ Noa Jayden en Julia Jayden en Lynn / Lindi / Eline Zelf vind ik uit dit rijtje Noa er het mooist bij.
Ik vind namen zoals Lois, Esmee, Noa of Tess totaal niet bij Jayden passen. Dit zijn hele andere "soort' namen. Wel grappig om te lezen dat je een hele andere stijl van namen op je lijstje hebt bij een tweede kindje! Bij Jayden past: Jaleesa Fayenne/ Vienna Delinyah Megan Maylinn/Daelynn/Faylinn/Kaylinn Cheyenna Delayla Melissa Angelina Charmayne Kayleigh Britney
Dat ben ik niet met je eens hoor. Jayden is een top20 naam en daar passen mijn inziens een heleboel namen bij.
Uit jouw rijtje vind ik Loïs het mooist. Verder misschien nog: - Liv - Lana - Lara - Tara - Marly Meer kom ik even niet op.
Bedank weer voor alle reacties ! Fayen vind ik erg leuk alleen heeft een goede kennis van mij 2 kinderen jayden en chayen Dus dat gaat hem niet worden verder vind ik faylinn wel erg leuk die ga ik noteren . Jaleesa is ook leuk . Maar ik heb nog niet het wow gevoel. Lois vind ik dus echt gaaf maar ik heb ooit, een paar maandjes, met iemand gewerkt met een dochter die zo heet. En nu weet ik dat ik me daar niks van aan moet trekken maar ik heb er op een of andere manier geen goed gevoel bij. Net alsof ik haar na-aap . Terwijl het nu een populaire naam is Lastig is dat
OW wat is dit toch moeilijk he! Ik heb de hele svb namenlijst zo'n beetje uitgepluist!!! "De" naam zou daar dan toch tussen moeten zitten
Loïs vind ik een erg mooie naam! Hoe zou je dat dan uitspreken? Lo-is of Lojs? Jolie vind ik ook erg leuk uit jouw lijstje, maar hij staat al tussen de net niet, dus daar heb je weinig aan Verder vind ik Fayenne erg mooi bij Jayden passen, die zag ik ergens nog voorbij komen in een reactie.
Ik vind Loïs op beiden manieren uitgesproken mooi eigenlijk . Ik ken al een Jennely... Dus die valt helaas af.... Balen dat zoveel namen al "bezet"zijn Fayen staat op m'n lijstje
Ja deze naam staat bovenaan . Alleen dan met een y kan ook toch ? Makkelijker met de post Ik kwam er alleen gister achter dat het een bijbelse naam is en berggeit betekend Nu zijn wij niet gelovig maar als zij zich er in gaat verdiepen hoop ik dat ze er om kan lachen