Ik ben 23 weken zwanger en weet nog niet of ik een zoon of dochter krijg. erg spannend dus! mijn man en ik hebben de volgende namen bedacht en ik ben benieuwd wat jullie van de namen vinden? natuurlijk is het belangrijkste dat wij de naam leuk vinden maar ja het is toch leuk als andere mensen de naam ook leuk vinden Als het een jongetje wordt noemen we hem mark en als het een meisje wordt noemen we haar moniek.
ik vind de namen te simpel. maar ieder zijn keuze hoor. maar dat is mij mening ! geniet lekker van je zwangerschap !
Mark roept bij mij een slecht beeld op (was een smerige irritante &^#$%@ collega) Moniek vind ik een leuke naam, maar dan wel geschreven als Monique. Staat sjieker
Hoi iedereen die tot nu toe heeft gestemt en met name die ook even een onderbouwing hebben achtergelaten Ik snap jullie helemaal, als je mensen in je omgeving hebt die zo heten (en dan ook nog eens niet leuk zijn) dan valt de naam al snel af idd (bij mij zijn zo ook een paar honderd namen afgevallen ) En dat de namen simpel zijn was voor ons idd een kriterium. Ook niet te lang en nederlands (vandaar ook de simpele spelling) Ik heb lang getwijfeld of de namen goed waren en toen ik een paar keer de poll uitslag las dat niet iedereen de naam mooi vond dacht ik: "ja maar ik vind ze wel mooi!" en met de motivaties erbij van sommigen vind ik ze nog steeds mooi. Wat een heerlijk gevoel als je niet meer twijfelt! Ik was eigenlijk benieuwd hoe ik zou reageren als niet iedereen de naam mooi vond dus vandaar de poll. Ik weet nu eindelijk dat onze keuze goed is. Mn man en ik wilden de namen voor onszelf houden dus ik kon jammergenoeg niet ff met mn moeder overleggen wat zij ervan vindt, dus bij deze wil ik jullie heel erg bedanken voor jullie mening!
Ik ben blij dat je niet meer twijfelt, dat moet inderdaad een lekker gevoel zijn! Ik hoop dat jullie baby heel gezond ter wereld komt! Geniet maar lekker van je zwangerschap!
ik vindt beide namen wel leuk, ken een mark en moniek...beide zijn erg vriendelijke en leuke mensen dus heb wel goede herrinnering aan die namen. zelf hou ik ook wel van de wat makkelijkere, eenvoudige namen. mike/ryan en lara/lisa staan bij ons hoog op het lijstje mochten we ooit zwanger raken.
Heel grappig want zo heetten mijn vroegere buurjongen en buurmeisje.. Ik persoonlijk zou er niet voor kiezen, maja smaken verschillen!
Ik vind het geen mooie namen. Maar ik zou Moniek eerder schrijven als Monique.. Vind het mooier staan en ben het ook gewend zo te schrijven. Mijn zusje heet namelijk ook zo.. Ik ben geen Mark fan omdat ik 'm teveel vind voorkomen!
Persoonlijk vind ik andere namen leuker, maar ik vind dat je gewoon moet kiezen voor wat jullie mooi vinden!
ik vind ze persoonlijk een beetje saai... wij houden meer van aparte namen die weinig voorkomen... maar als jullie het mooi vinden moeten jullie het doen!
Ik hou er niet zo van,ik vind ze een beetje ouderwets Maar ieder zijn keus,toch? Veel succes! Liefs Dais.. -x-
Ik vind ze leuk! Juist omdat ze niet zo apart zijn! Gewoon leuke nederlandse namen, echt super.en vind moniek ook leuker dan monique. (mijn zusje is juist moniek met een k, ben daardoor daar ook aan gewend)
ik vind het leuke namen en een paar jaar gelden niet orgineel maar tegenwoordig wel hoor. ik ken tenminste geen babys of kleine kindjes in mijn omgeving die zo heten. de korte en aparte namen komen nu veel meer voor. ik zou voor deze namen gaan vind ze erg leuk