wat vinden jullie van deze namen?

Discussie in 'Babynamen' gestart door herfst2007, 2 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

mark en moniek vind ik

1. beide leuke namen!

2. beide geen leuke namen...

3. mark wel leuk, moniek niet leuk

4. mark niet leuk, moniek wel leuk

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. herfst2007

herfst2007 Nieuw lid

2 okt 2007
    2
    0
    0
    Ik ben 23 weken zwanger en weet nog niet of ik een zoon of dochter krijg. erg spannend dus! mijn man en ik hebben de volgende namen bedacht en ik ben benieuwd wat jullie van de namen vinden? natuurlijk is het belangrijkste dat wij de naam leuk vinden maar ja het is toch leuk als andere mensen de naam ook leuk vinden :) Als het een jongetje wordt noemen we hem mark en als het een meisje wordt noemen we haar moniek.

2. sannnniee

sannnniee Fanatiek lid

17 jul 2007
    2.133
    0
    0
    ...
    noord brabant
    ik vind de namen te simpel. maar ieder zijn keuze hoor. maar dat is mij mening !

geniet lekker van je zwangerschap !

3. Lyst

Lyst Bekend lid

29 aug 2007
    580
    0
    0
    Utreg
    Mark roept bij mij een slecht beeld op (was een smerige irritante &^#$%@ collega)

Moniek vind ik een leuke naam, maar dan wel geschreven als Monique. Staat sjieker ;)

4. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    heb een bevriend stelletje hiero...genaamd Mark en Monique hahaha

5. herfst2007

herfst2007 Nieuw lid

2 okt 2007
    2
    0
    0
    Hoi iedereen die tot nu toe heeft gestemt en met name die ook even een onderbouwing hebben achtergelaten :) Ik snap jullie helemaal, als je mensen in je omgeving hebt die zo heten (en dan ook nog eens niet leuk zijn) dan valt de naam al snel af idd (bij mij zijn zo ook een paar honderd namen afgevallen :)) En dat de namen simpel zijn was voor ons idd een kriterium. Ook niet te lang en nederlands (vandaar ook de simpele spelling) Ik heb lang getwijfeld of de namen goed waren en toen ik een paar keer de poll uitslag las dat niet iedereen de naam mooi vond dacht ik: "ja maar ik vind ze wel mooi!" en met de motivaties erbij van sommigen vind ik ze nog steeds mooi. Wat een heerlijk gevoel als je niet meer twijfelt! Ik was eigenlijk benieuwd hoe ik zou reageren als niet iedereen de naam mooi vond dus vandaar de poll. Ik weet nu eindelijk dat onze keuze goed is. Mn man en ik wilden de namen voor onszelf houden dus ik kon jammergenoeg niet ff met mn moeder overleggen wat zij ervan vindt, dus bij deze wil ik jullie heel erg bedanken voor jullie mening!

6. Lyst

Lyst Bekend lid

29 aug 2007
    580
    0
    0
    Utreg
    Ik ben blij dat je niet meer twijfelt, dat moet inderdaad een lekker gevoel zijn!
    Ik hoop dat jullie baby heel gezond ter wereld komt! Geniet maar lekker van je zwangerschap!

7. Chantal87

Chantal87 Fanatiek lid

2 apr 2006
    3.727
    0
    0
    ik vind ze leuk

8. tweelingmama

2 okt 2007
    6
    0
    0
    Ik ook!

9. tweelingmama

2 okt 2007
    6
    0
    0
    sorry dubbel geplaatst

10. silvana81

silvana81 Fanatiek lid

12 feb 2007
    2.777
    17
    38
    administratie
    Diemen
    ik vindt beide namen wel leuk, ken een mark en moniek...beide zijn erg vriendelijke en leuke mensen dus heb wel goede herrinnering aan die namen.

zelf hou ik ook wel van de wat makkelijkere, eenvoudige namen.
    mike/ryan en lara/lisa staan bij ons hoog op het lijstje mochten we ooit zwanger raken.

11. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Heel grappig want zo heetten mijn vroegere buurjongen en buurmeisje.. Ik persoonlijk zou er niet voor kiezen, maja smaken verschillen!

12. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    ik vind ze beide leuk!

13. Lady C

Lady C Bekend lid

19 jan 2007
    516
    1
    18
    Niet echt mijn voorkeur, maar als jullie ze mooi vinden, gewoon doen! Dat is het belangrijkste!

14. dotje1986

dotje1986 Fanatiek lid

25 apr 2007
    1.759
    194
    63
    Ik vind het geen mooie namen.

Maar ik zou Moniek eerder schrijven als Monique.. Vind het mooier staan en ben het ook gewend zo te schrijven. Mijn zusje heet namelijk ook zo..

Ik ben geen Mark fan omdat ik 'm teveel vind voorkomen!

15. Milla

Milla Niet meer actief

Persoonlijk vind ik andere namen leuker, maar ik vind dat je gewoon moet kiezen voor wat jullie mooi vinden!

16. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Ik vind het persoonlijk geen namen van deze tijd, maar als je ze mooi vind gewoon doen!

17. nikster

nikster Fanatiek lid

26 sep 2006
    1.434
    0
    0
    Studente, bijnbaan: caissiere
    Enschede
    ik vind ze persoonlijk een beetje saai... wij houden meer van aparte namen die weinig voorkomen... maar als jullie het mooi vinden moeten jullie het doen!

18. Daisy1975

Daisy1975 Fanatiek lid

20 aug 2007
    4.495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant
    Ik hou er niet zo van,ik vind ze een beetje ouderwets :oops:

Maar ieder zijn keus,toch?
    Veel succes! ;)

Liefs Dais..
    -x-

19. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.177
    35.854
    113
    Ik vind ze leuk! Juist omdat ze niet zo apart zijn! Gewoon leuke nederlandse namen, echt super.en vind moniek ook leuker dan monique. (mijn zusje is juist moniek met een k, ben daardoor daar ook aan gewend)

20. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    ik vind het leuke namen en een paar jaar gelden niet orgineel maar tegenwoordig wel hoor. ik ken tenminste geen babys of kleine kindjes in mijn omgeving die zo heten. de korte en aparte namen komen nu veel meer voor.

ik zou voor deze namen gaan vind ze erg leuk

Deel Deze Pagina