Vindt Linde toch het mooiste. In mijn omgeving heb ik deze naam nog nooit gehoord. Eleanore vind ik ook een mooi optie.
Ik zou ook kiezen voor Eleanor of Leonore. Uit je rijtje vind ik Lente dan het mooist, Eden vind ik voor een jongen mooier. De optie Ella Noor die iemand noemde vind ik ook niet verkeerd.
Ik zou het gewoon bij Linde houden, alle versies die je daarna hebt verzonnen vind ik niet mooi. Eden: vind ik niet mooi Lente: seizoen, vind ik geen leuke naam Elle-Noor, Ella-Noor krijg ik altijd het idee bij kon je niet kiezen? Ellanoor ziet er heel raar uit, vind ik ook niet leuk.
veruit Linde! Maar dat vroeg je niet.. haha! ik heb een zoontje die D.aan heet, maar tot nu toe niemand in de omgeving die ook zo heet, en ook op de peuterspeelzaal niet. Ach, en in de dierentuin hoor je het anders een keer, maar dan denk ik alleen 'nog iemand die zo'n leuke naam heeft gekozen!'
Onze meiden heten Eden en Linde! Nog steeds erg blij mee . En ook nog nooit bij Eden gehad dat mensen het verkeerd uitspraken oid. En Linde hoor ik trouwens verder nooit, ken geen andere Linde dan onze eigen haha. Succes!