Toch een kleine twijfel. Heb al weken thies als naam in mijn hoofd, alleen zouden de voorletters niet corresponderen, ( wordt AM, van Matthias). En denk nu ineens weer aan mijn oude favoriet leander terug. En dan voorletters LA... Ik heb al een dochter e.line. Wat vinden jullie?
Mijn eerste ingeving was om te zeggen dat ik Thies leuker vind, maar nu ik de naam Leander een paar keer hardop heb uitgesproken begin ik die eigenlijk steeds leuker te vinden! Is ook wel iets aparter, misschien vind ik 'm daarom zo leuk. En eigenlijk vind ik Leander ook beter passen bij Elise dan Thies.
Ik zou voor leander gaan, thies en Elise vind ik in klank te veel op elkaar lijken. Ik snap ook het punt van de voorletters niet helemaal.
Leander, hele leuke naam! Thies zou ik niet kiezen, zou dan eerder Ties kiezen, maar dat is persoonlijk (ik hou niet van H als dat niets toevoegd aan de uitspraak), en voor mij is het een beetje een boerse naam.
Thies met h, omdat zijn doopnaam Matthias zou worden... vandaar ook de twijfel met die voorletters. Dank jullie wel voor al je reacties, maar echt veel makkelijker wordt het niet helaas (haha).
Thies heel erg leuk. Vind het niet storend dat de A.M. niet overeen komt. Leander is een naam van een kabel bedrijf hier. Dus zou ik niet snel voor kiezen.
Dat is Liander dus net even anders. leander vind ik erg mooi. Thies vind ik niet mooi, suffere naam. Wil je hem niet gewoon volluit Matthias noemen? Dat is ook mooi.