Kate rijmt op....

Discussie in 'Babynamen' gestart door Lola1983, 13 mei 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lola1983

Lola1983 Niet meer actief

Wat vinden jullie van de naam Kate? Ga je problemen krijgen met het feit dat het rijmt op reet, spleet, scheet, zweet, etc. Onze oudste heet Emma. Daar kan ik werkelijk geen rijmwoord op bedenken, laat staan een schunnige....

2. 2g4e

2g4e Niet meer actief

Weet je, zo is er altijd wel iets met een naam. Is dit DE naam is, moet je dat toch lekker doen?

3. MotherMary

MotherMary Fanatiek lid

10 sep 2014
    1.748
    2
    0
    theaterdocent, regisseur en leerkracht basisonderw
    Overijssel
    Ach ja, mijn oudste heet Mick. Dikke Mick, pik, stommerik, kan ik 9ok vanalles op bedenken. Dat heeft ons toen ook wel doen twijfelen, maar het was gewoon de leukste naam. En verzinnen ze niet een fijn scheldwoord dat rijmt op je naam, dan zijn er altijd wel andere redenen om iemand te pesten. Je haar of je kleren of je hobbies of het beroep van je vader of... Afijn. Je snapt me.
    Hartstikke leuke naam, volstrekt normaal, lekker doen!

4. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Ik zou me er ook niet druk om maken.

Als je kind gepest gaat worden, zoeken ze vaak wel naar iets anders dan de naam.

5. Islah

Islah Niet meer actief

Ik heb een aparte naam die niet echt rijmt op iets voor de hand liggends maar toch werd ik veel gepest met o.a m'n naam. Net zoals Be Happy zegt: Als ze je willen pakken doen ze dat toch wel, of het nou met een naam of een andere manier is... Dus ik zou gewoon voor de naam gaan die jullie het mooist vinden.

6. Stringetje

Stringetje Fanatiek lid

7 feb 2015
    1.213
    478
    83
    Gelderland
    Kate is gewoon erg leuk! Totaal geen rijm-neigingen erbij. ;)

En mooi bij Emma.

7. Bloem85

Bloem85 Niet meer actief

Niet onaardig bedoeld hoor, maar ik kijk geregeld bij het namengedeelte en het is me opgevallen dat je wel erg veel topics hebt geopend! (natuurlijk hekemaal niet erg) Maar ik denk dat je gewoon je eigen gevoel moet volgen en je dochter de naam geven die jullie mooi vinden (en schijt hebben aan rijmwoorden, begin/eindletters en meningen)

Heel veel succes en het gaat vast lukken om een prachtige naam voor het zusje van Emma te vinden!

8. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    kinderen zijn en blijven hard, is het niet de naam, pakken ze een kindje wel op iets anders. zeker als ze wat onzeker zijn. kies gewoon waar je gevoel ligt.

9. Lola1983

Lola1983 Niet meer actief

Dankje. Het is eigenlijk niet voor mijzelf dit keer. Ik ben 10 dgn geleden bevallen van onze jongste dochter Elin Sophia (ook een fijne rijmnaam maar dat terzijde...). Ik heb idd veel aan dit namentopic gehad. Mijn zusje is zwanger (eerste meisje) en heeft de naam Kate al jaren in haar hoofd, maar haar vriend vind het een prachtige naam maar laat hem varen omdat hij het te rijmend vind op die vieze woorden. Ik dacht , ik gooi hem er hier eens in. Maar goed, ik zal niet meer posten. Ook een beetje te druk voor nu.. :)

10. Bloem85

Bloem85 Niet meer actief

Excuses! En uiteraard nog gefeliciteerd! Je dochter heeft een mooie naam gekregen! Bedoelde het niet rot hoor! Geniet van jullie dochter! (Hier een dochter van 4 weken oud!)

11. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.186
    431
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Leuke naam, doen zeg ik:). Op heel veel namen valt wel iets te rijmen dus je gevoel lekker volgen.

12. Mississippi

Mississippi VIP lid

10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    Mijn jongste heet zo! Ik vind hem top! :D geen moment spijt van gehad

13. Madeliefje06

Madeliefje06 VIP lid

26 mrt 2015
    11.867
    5.105
    113
    Ik zou me er niet door laten tegenhouden. Er zijn zoveel namen die ergens op rijmen. Ik vind het in ieder geval een leuke naam!

14. Braam0

Braam0 Fanatiek lid

23 sep 2015
    1.104
    1
    38
    Ik vind Kate echt een super naam!! En wat hier ook al gezegd werd, als ze willen pesten zoeken ze vaak wel wat, of dat nou een naam is of wat anders. Ik zou als ik je zusje was er zeker voor gaan als ze hem ook al zo lang in haar hoofd heeft. Als wij een meid zouden krijgen stond deze naam ook hoog aan onze lijst.

15. rissie10

rissie10 Fanatiek lid

19 mrt 2015
    3.526
    2.020
    113
    Kate ontzettend leuke naam!! Ik zeg doen.
    Wij twijfelde ook over de naam( niet over het rijmen)
    We hebben er uiteindelijk Katie van gemaakt!!

Deel Deze Pagina