Mijn dochters heten f.ayley en t.yrza... We krijgen nu een jongen maar zijn nog steeds niet uit de naam...dus ben even inspratieloos en ben benieuwd welke suggesties jullie hebben...dus brandt los!
Misschien weer een A en Y erin, en weer maar 1x gegeven in 2015? Dat geldt namelijk ook voor de namen van z'n zussen. Acey Aedyn Ainsley Aivry Amayro Archy Arwyn Bartley Barzy Baya Bayron Blayne Bradly, Brattley Bray Braydon, Braydan Braylon Caidy Carney Carwyn Caydan, Caylan Cayn Cayno Cezary Chayan, Chayo Clayton, Clay Cyan Cylian Danvey / Danvy Davyan Davyd Davyn Day Dayano Daylan, Deylan Daymen Dayn Dayro Dayvin Dazzley Dynand Eliyano Hadley Hartley Haydon Ishay Itay / Ithay Ivaylo Iyas Jaryn Jaydin Jaymar Jazzly Jerayno Jovayn Julyan Kayan, Kayin Kayler Kaylian, Keylian Kayron Kays, Kayt Khyan, Khyran Kyam Kyhan Kyliam Kyliano Lavey / Lavy Laython Loay Lyandro, Lysandro Lyndall Lysias Lyvano Mahdy Maikey Marvyn Maury Mayven Myas Myka / Mycah Mylon Nikolay Nilay Nyano Oakley Phyllan Raffy Raivy / Ravey / Rayvi Ramzy Rany Rayco Raylee Rayn, Raynoah Reyhan Royan Sylas Wardley Wayne Yadin Yair / Yaïr Yalmar Yanick, Yarnick Yanoah, Yenoah Yarick Yarne Yelmar Ylai Yoas Yorian Ythan Yulan Yvas Zavy Zayro Zeyan (Geen A, wel Y: Bently, Bodhy / Bohdey / Bowdy, Boyen, Clyde, Colyn, Derryl, Deyon, Dezley, Dhenley, Emery, Glynn, Gyno, Hendry, Jensley, Joby, Jordyn, Josley, Justyn, Kenly, Kyrell, Lemmy, Lloyd, Loy, Lyonn, Melroy, Memphys, Mervyn, Miyo, Nevyn, Niloy, Nolyn, Novy, Nyrel, Odyn, Owynn, Rhodyn, Ridley, Ripley, Roby, Ronny, Rowley, Rydell, Rygo, Ryleigh, Rylen, Rynn, Ryve, Selvyn, Silvyn, Sylven, Sylver, Syon, Vinzy, Wesly, Yero, Yeroa, Yesley, Yordi, Yoris, Yort, Yosri, Zyno)
Pfff moeilijk zeg..wel een hoop namen die ik nog niet was tegen gekomen....ik hou alleen niet van namen eindigend op -lano -ano enz... en wilde juist geen naam eidigend op -ey -y... omdat mijn en mijn mans naam eindigen op y en van 1 dochter ey...dus dat wordt te veel dan..
-Yorik -Jordi -Noah -Joas -Jarin -Silvan -Roan -Kaj/Kaya -Kian -Caleb -Evan -Arvid -Abel -Dash -Aspen -Ethan -Joshua
Weet je dat dat de eerste naam was die we meteen samen mooi vonden? Alleen spreek je het uit al eeden..en iemand die ik vrij goed ken haar dochter heet eden...wat je eigenlijk weer uitspreekt als ieden..maar ze noemen haar eeden...jammer
Is dat iemand die nabije familie is? Omdat je het zo anders schrijft, zou ik het bij vrienden of bijv. neven of nichten persoonlijk gewoon doen... als je die naam echt mooi vindt tenminste. Maar voor bijv. collega's of gewone vrienden die je af en toe ziet, zou ik het zelf niet laten... als het nou precies dezelfde naam was, maar 't is gewoon een heel andere naam die zij toevallig hetzelfde uitspreken.
Een bekende van school..dus geen nabije familie of hele goede vriendin.. Je hebt wel gelijk.. Maar waar ik ook bang voor ben...is dat iedereen m verkeerd gaan uitspreken...
Kan ook..ja aaiden...maar officieel spreek je het uit als Eden....al denk ik dat de meerderheid vd mensen aaiden gaan zeggen..vind ik ook niet stom..maar het is verkeerd of iig op zijn Hollands uitgesproken... Misschien een nieuw topic openen..met hoe spreek je deze naam uit hihi....ben best benieuwd