In de poll kan ik maar een naam kiezen en ik vind er meer mooi . Ik heb niets ingevuld. Omdat ik vijna alles leuk vind help ik je vast niet verder, hieronder toch per naam een reactie. Mooi: Jayda. Ik zou Jada schrijven (met uitspraak djeeda). Jade met Nederlandse uitspraak is ook mooi. Uitspraak djeed vind ik minder mooi. Skye. Mooie naam, hoor ik niet vaak. Beetje stoer ook wel. Liva. Ook leuk of Livia of Liv Texas. Zou ik niet kiezen een beetje over de top. Lijkt leuk maar als je je zo moet voorstellen Elaiza vind ik erg mooi klinken. De spelling is wel erg lelijk, zou gewoon Eliza kiezen dan. Isabella mooi, kan bij alle kindjes. Net als Julia. Miley doet erg aan die vreemde Miley Cyrus denken. De naam vind ik ook de minst mooie uit jouw rijtje. Niyah zou ik ook anders schrijven, wel een leuke naam.
Jayda ( Jada ) staat ook al lang op mijn lijstje. Jada is hoe ik het eerst wou schrijven maar ben bang dat mensen het dan uitspreken als Jaa-daa ipv djeeda. Ook zijn de ja de eerste twee letters van onze eerste en da de eerste twee letters van onze tweede spruit, wat ik erg speciaal vind. Volgen jullie het nog ? Als tweede naam daarbij vind ik Skye of Jolie leuk klinken. Word vervolgd. Maria en Isabella zijn namen uit de directe omgeving van manlief en hier dachten we aan ivm vernoemen. Net zoals Celina, dat zouden we ook kunnen doen qua vernoemen, maar vind het familielid iets minder 🙈.
Ik heb gestemd voor Niyah. Ik weet alleen niet hoe je het uit wil spreken? Ik vind Nie-ja mooi, Na-ja minder. Liva vind ik ook wel leuk en Isabelle (dus niet met een -a) ook wel. De rest vind ik niks.
Ik vind Liva (Livia), Isabella (Isabelle) en Jayda (Jada). De namen tussen haakjes vind ik het mooist!
Niyah (uitgesproken als 'niejaa') Jayda en Isabella vind ik ook prima en Elisa/Eliza ook (geschreven als Elisa/Eliza, uitgesproken als 'ielaajsaa' als je het Engels wilt houden).
Livia mooie naam. Isabella vind ik ook mooi alleen ik twijfel of ik dat mooi vind bij een donker kindje.
Liva vind ik leuk. Heb toch op Isabella gestemd, maar ik zou hem dan verkorten naar Isabel/Isa *Edit: vind denk ik Liva mooier bij een donker kindje dan Isabella/Isabel/Isa. Dus bij deze verander ik mijn stem naar Liva 😉
Ik vind Miley en Elaiza het mooiste van het rijtje maar volgens mij ben ik de enige. Isabella ook leuk maar niet als eerste naam
Texas vind ik niet echt een naam, ik zou me erg ongemakkelijk voelen als ik me zo moest voortellen. Uit je rijtje zou ik Skye kiezen.
Ik vind Skye erg leuk! Misschien nog: -Yindi/Yindee -Indra -Merinde -Cyrah -Dara -Diara -Lisha -Sascha -Ciara -Mirrin -Nomi -Tera -Jane -Novia -Misa
Ik vind Jayda, Skye en Liva het mooiste van je lijstje. Skylar vind ik nog mooier! Texas zou ik niet voor kiezen, wat too much