Dilemma, welke naam is mooier? Jorrit, of Jorit (zodat de 'o' duidelijker wordt uitgesproken) Misschien ook nog een streepje op de o (zo ó)
Ik vind Jorrit mooier hoor je niet zo vaak jorit hoor je veel vaker ik houd niet zo van die vanzelfsprekende namen
Dat is gek, heb het nagezocht en Jorrit blijt 12 keer voor gekomen te zijn afgelopen jaar en Jorit helemaal niet.. Ik wordt er helemaal flauw van.. weet echt niet wat ikmoet doen, ben neit eens zeker of dit de naam moet worden..
Ik werk op een Kinderdag verblijf op de baby groep en in mijn groep komt jorit 4 keer voor groep van 12 kinderen
Ik werk op een Kinderdag verblijf op de baby groep en in mijn groep komt jorit 4 keer voor groep van 12 kinderen
gewoon doen wat je gevoel zegt maar zeker geen streepjes op de o mijn voorkeur gaat naar jorrit want anders krijg je JO rit
mischien dat Jorit een hele populaire naam is in het noord oosten van Nederland waar ik woon (provincie Groningen)