Wat een lastige opgave zeg: namen bedenken.. we dachten dat we eruit waren maar ik bleef teveel twijfelen en steeds meer het gevoel hebben dat dit hem niet is. Opzoek naar wat anders. Op dit moment hebben we heel erg Nova Liz In ons hoofd. We vinden dit 2 hele mooie namen en we zijn erg benieuwd naar jullie mening!! Andere suggesties zijn natuurlijk ook welkom. We zoeken een krachtige, stoere meisjesnaam. Niet te lang (max 2 lettergrepen) en niet eindigen op een i/y
Beide namen zijn niet echt mijn smaak. Als ik moet kiezen, dan Nova. Misschien nog; Mila Tess Zoë Yara Lynn Liv Isa Nola Elin Loïs Lana Luna
Nova leuk Feliz Faye Lena Dewi Bodil Elin Cela Nena Miah Noe Tara Romee Channa Djura Lola Leyla Nina Aimee Ashlyn Julie Jenna
Ik vind Rava erg mooi, maar Liz ook prima! Verder: Alix, Amé, Brinn, Cleo, Dané, Fay, Febe, Fem, Flo, Gwen, Ise, Jolé, Juna, Kim, Leah, Lina, Liv, Luna, Mare, Mea, Mia, Mila, Nim, Pip, Rava, Reva, Rica, Riva, Rosa, Runa, Suus, Tess, Wies, Zara
Dank jullie wel voor de reacties! Leuke alternatieve hebben jullie gegeven maar ik wordt steeds meer verliefd op Nova. Mijn man is ook erg zeker van deze naam dus we zijn eruit
Leuk dat jullie er uit zijn! Ik vind Liv een mooie tweede naam bij Nova, mochten jullie daar nog over nadenken