Ondanks de vele namen die we al gezien hebben, zijn dé namen nog steeds niet gevonden. Misschien moeten we wennen aan namen die we wel leuk vinden, maar ik wil toch nog even verder zoeken. Voor zowel een jongen als een meisje zoeken we een naam. Namen die we leuk vinden: Meisje Minte Amélie Veerle Jongen Tobin Thijmen Otis Eigenlijk een beetje van alles wat..het is zo moeilijk! Misschien heeft iemand ideeën? Bedankt alvast.
Nore Merle Romée Flore Philou Julin Lauren Tara Feline Aurélie Julie, Jolie Livia, Liva Elin Milou Julan Marijn, Merijn Teije Ivan Ferre Oscar Morris Aron, Aaron Brent Seth Jonah, Jonas Nilo, Nino Samuel
Mooie namen! Misschien voor een meisje Philou, Anna, Jinthe, Marit, Loïs, Romèe (ik twijfel altijd over dat streepje), Eline, Maud? Jongetje... Euhm, Lex, Thomas, Jasper, Ruben
Jula Jente Linde Jolee Phileine Milou Feliz Brynn Eloise Lieve Rodin Mylo Tristan Bjarne Jelte Yael Kieran Kjeld Merijn Thomas
Bedankt voor jullie reacties Vera, Vieve, Merle, Philou, Liva, Jolee & Olivier, Nilo, Thieme, Teije, Aron Komen op de longlist. Meer suggesties zijn welkom.
Ik weet niet of ze al genoemd zijn: Berber Romijn Birte Tesse Niene Annis Finne Zarah Jiska Else Juliët Seth Calle Lasse Mika Flint Ole Timur Gavin Casper Micha Dion
Amaris, Amé, Aster, Ava, Bodil, Celia, Cleo, Dahlia, Dinte, Elea, Elin, Elodie, Erin, Evanna, Filou, Imme, Irisa, Isabel, Isolde, Jalou, Julin, Julot, Juna, Liset, Livia, Loréa, Lorijn, Louise, Lune, Malin, Mea, Merel, Muriël, Nori, Pippa, Rava, Thalia, Tirza, Vieve, Willa, Zara Abel, Alex, Axel, Boaz, Collin, David, Espen, Fedde, Ferre, Hidde, Jaron, Joas, Joël, Jonas, Laurens, Lester, Levi, Marnix, Merijn, Milo, Morris, Nolan, Novan, Odin, Ola, Pepijn, Ravi, Revi, Rivas, Roan, Romijn, Ruben, Sebas, Silas, Simon, Stian, Wessel, Yanick, Zeger
Bedankt! Wat een leuke namen komen er voorbij. Fiore, Niene, Jalou, Julot & Ole, Nolan, Novan, Odin, Stian Komen er bij.