Ik ben zwanger van onze 3e zoon. Ben nu 30 weken en heb nog steeds geen naam... Onze andere zoontjes heten R.oan en I.var. Dit is tot nu toe ons lijstje.. Arne Allan Joaz Almar Jona Seth Jarne Sverre Sepp Ferre Welke vinden jullie het leukst? En anders een andere suggestie??
Joaz vind ik er het leukst bij! Anders misschien: R.oan I.var & Aron R.oan I.var & Zico R.oan I.var & Vigo R.oan I.var & Duco R.oan I.var & Jorg R.oan I.var & Giel R.oan I.var & Kael R.oan I.var & Zias R.oan I.var & Jari R.oan I.var & Tren
Joaz, hele leuke naam! Andere suggesties: R.oan, I.var & Finn R.oan, I.var & Senn R.oan, I.var & Fedde R.oan, I.var & Davi R.oan, I.var & Tibbe
Joaz! Prachtige naam, helaas kon ik mn man niet overtuigen maar anders had ik onze zoon ook zo genoemd.
Joaz vind ik het leukst bij je andere zoontjes passen. Alleen vind ik het mooier geschreven als Joas. Ferre vind ik ook leuk!
Ik stem voor Jona. Zelf schrijf ik het met als Jonah. Maar qua naam het mooiste. Joaz vind ik niks. Ik zou dan veel liever gaan voor Jonas. Dat vind ik ook wel goed passen! Roan, Ivar en Jonas! Mooi!
Zitten véél leuke tussen. Zou zelf voor Seth, Jarne of Ferre gaan icm. de andere twee. Je suggestie Joaz vind ik érg mooi, maar zou ik niet geven omdat dat teveel op R.oan lijkt. Arne vind ik te hollands naast de namen van je oudste. Almar juist te buitenlands (turks/oosters). En Sverre en Jona te meisjesachtig. Alle suggesties van @esklessebes vind ik súper gevonden. Die er daar het meeste voor mij uitspringt is Vigo. Bekt gewoon lekker met je oudste twee en ook nog eens mooi dat je dan de o van R.oan hebt en de i en v van I.var.
In volgorde van leukst naar minst leuk: 1. Jona 2. Joaz 3. Sepp 4. Seth 5. Sverre 6. Ferre 7. Allan 8. Almar 9. Jarne 10. Arne
Dat wat je zegt over Joas/Joaz vind ik dus precies zo. Ik vind het een ontzettend leuke naam, maar door de OA past het niet bij Roan.. Arne vind ik ook erg leuk, maar indd wat "boers".. Almar is een Scandinavische naam..haha.. Vigo vind ik ook leuk, was man niet zo weg van.. Misschien toch maar weer eens opperen Pf.. Ik vind het echt zo lastig dit keer!!!
Jaaa, zonde van Joaz Misschien vindt je man Viggo wel net iets mooier dan Vigo? Of anders eens naar de andere naamsuggesties van @esklessebes kijken..
Jarne! Leuke Scandinavische maar niet te aparte klank, past mooi bij de broers (ook een A en R erin). Arne is dan weer leuk want ook 4 letters, maar vind ik wat minder vlot klinken. Sverre vind ik er ook heel leuk bij! Of Almer (of Elmer) in plaats van Almar (Ivar eindigt ook al op -ar). Andere ideetjes (met A en R): Almer Arik / Aric Aris Arlo Aron Bran, Bram Ezra Jari Lars Ward Alger Art Arvid Arwin Doran Faris Lauro, Mauro Yarik / Jarik Yrian