Hoi Dames, Nog ff en dan is ons meisje er De eerste naam hebben we al dat wordt Liv maar de tweede naam komen we niet uit. Ik wou graag mijn nichtje der naam maar mijn schoonzus wilt het liever niet. Nu zat ik zelf te denken aan Nora als tweede naam. Vinden jullie dat leuk samen Liv Nora? en misschien hebben jullie andere ideeen?
Ik vind Liv Nora heel leuk! Beetje kinderachtig van je schoonzus trouwens, het gaat toch om de tweede naam?
Ik vind Liv Nora ook erg leuk! Liv Anna Liv Ella Liv Hannah Liv Isabel Liv Jolijn Liv Mara Liv Nienke Liv Pippa Liv Rosa Liv Sarah Liv Sophia Liv Tessa Liv Willemijn
Liv Elody Liv Avery Liv Isabel Liv Sophia Liv Maite Liv Melief Liv Iselle Liv Celeste Liv Estee Liv Xenia Liv Jula Liv Eden Liv Elenore Liv Marin Liv Emily
Liv Nora vind ik geen combi en ronduit vreselijk (sorry voor m'n eerlijkheid ) Beter dan is: Liv Eleonora (heb je toch nog Nora erin, maar vind dit véél mooier staan) Liv Nova Liv Nola Liv Romée Waarom wil je schoonzus niet dat haar kindje vernoemd wordt eigenlijk? Ben wel benieuwd naar de naam van je nichtje nu
Ik heb eerlijk geen idee waarom ze het niet wilt! mijn broer was wel enthousiast! Maar goed de naam is Chanel en ik en min vriend waren er ook niet kapot van maar dachten is wel leuk om als nichtjes zijnde tweede naam te doen.
Ja dat dachten wij ook! Maar ach het is zoals het is. Mijn broer vond het wel heel leuk. Maar we kiezen gewoon een naam die wij ook echt leuk vinden. Chanel vonden wij allebei toch niet zo leuk en zo heet mijn nichtje
Liv Nora kan prima toch Anders misschien; Liv Noralie Liv Leonore Liv Leonora Liv Novi Liv Laurie Liv Loïs
Liv Nora kan prima! Mooi. Alleen vind ik Liv Elenora beter klinken. Wellicht ook een optie voor jullie.
Ik denk dat je blij mag zijn dat je schoonzus het niet wil hebben Ik vind Liv een moeilijke naam om te combineren, maar omdat het de tweede naam is zal je haar toch vrijwel altijd alleen Liv noemen? Dan kan Nora prima!