Hi, We zijn eindelijk uit de jongensnaam maar nu hebben we twijfel tussen 2 meisjesnamen. We twijfelen tussen gwen en mia. Mijn man vind mia leuker en ik vind gwen leuker. Wat vinden jullie?
Ligt eraan wat voor type naam je het mooiste vind. Mia vind ik zacht en lief tegenover Gwen. Gwen vind ik stoerder. Ik zou voor Gwen gaan. Heeft wat mij betreft iets meer karakter
Gwen is een naam die ik, totaal buiten mijn normale smaak om, te gek vind. Ook dat het afstamt van Guinevere vind ik zo mooi en romantisch, terwijl het tegelijkertijd zo stoer is. Super leuk gewoon. Mia vind ik net als Mila echt helemaal niks, saaai! Ik vind meisjesnamen die eindigen op u een -a maar zelden leuk, deze vind ik echter uitzonderlijk niet leuk. Ieder smaak hè.
Bedankt dit hadden we even nodig haha mijn man vind mis leuk maar vind inderdaad gwen wat stoerder. Ik denk dat het gwen gaat worden.
Oef, ze zijn allebei niet echt mijn smaak, maar vind ze ook niet afgrijselijk. Ik kan dit keer niet kiezen dus!
Ik stem voor Mia! Hele lieve mooie naam vind ik. Gwen vind ik ook niet verkeerd en inderdaad wat pittiger.
Mia! Lief en stoer tegelijk Gwen vind ik persoonlijk wat te log of zo. Ik weet niet goed hoe je dat zegt voor een naam.
Mijn tante heet Mia, en das echt zo’n.... tja hoe zeg ik dat? Niet leuk persoon?? Dus ik heb daarom niet zo’n leuke associatie met de naam Mia. Daarentegen ken ik een heel leuke Gwen, dus doet die naam mij automatisch meer dan Mia. Nia, die al eerder is genoemd, vind ik ook nog wel een leuke optie.