Sepp Dex Duco Fedde Mias Finn Joas Steijn Noud Timo Brent Thijs Mats Sil Stef Kay Luke Mels Jens Jent Björn Wessel Menno Thijmen Julian Marijn Tobias Joren Jelmer Jacco Matthijs Olivier Laurens Lieuwe Faber Samuël Daniël
I.sa & Tim I.sa & Nik I.sa & Cas I.sa & Daan I.sa & Sem I.sa & Thom I.sa & Jip I.sa & Luc I.sa & Quin I.sa & Vic I.sa & Levi I.sa & Bram I.sa & Ben I.sa & Mika
Onze zoon heet R.ens en overwogen ook Isa Ik vind Isa een mooie eenvoudige naam. Daar zou ik ook zo'n zelfde naam bij doen Stijn Daan of Ruben of Tijmen
Ik dacht meteen aan Daan. Wat ik er ook leuk bij vind: Sil Gijs Bram Teun Wout Noud Koen Luuk Thijs Cas Mees Melle Er past eigenlijk heel veel bij Isa, vind ik. Ik geef dan wel de voorkeur een een korte, Nederlandse naam eigenlijk..
Ik zou een naam van 2 lettergrepen bij Isa nemen. Isa en Abel Isa en Thijmen Isa en Ruben Isa en Joël Isa en Lucas Enz. Alles past wel bij Isa!
Wij hebben twee meiden I.sa, L.oïs en ons zoontje heet S.iem. Ze hebben alledrie de i en de s in hun naam. Gek genoeg kwamen daar pas achter nadat we de naam S.iem gekozen hadden, bij de meiden nooit bij stil gestaan.
Misschien: Jens Tom Mart Gijs Pim Stan Wout Juul Niek Mees Noud Roef Vik Milo Dani Timo Jaro Ravi Otis
Ik kwam hier dus pas ook achter! Bij onze eigen kinderen, maar ook bij veel andere gezinnen zie je dat er (onbewust?) wordt gekozen voor namen met dezelfde letters of klanken. Vond ik zo grappig
Ja ik zie wel relatief vaak dat mensen bewust voor zelfde klank of beginletter kiezen. Dat hebben wij juist bewust niet gedaan. Dus geen Anna bij I.sa of een naam met dezelfde beginletter. Maar nu blijkt toch dat we twee dezelfde letters in elke naam hebben. Terwijl we echt alleen hebben gekeken naar korte, krachtige namen die lekker bij elkaar klinken. Vind het ook wel echt leuk nu, dat ze dat gemeen hebben.