Wij krijgen een zoon en hebben heeeeeel veel jongensnamen de rubriek voorbij zien komen. We twijfelen nu tussen 2 namen. Welke heeft jullie voorkeur? Zeke of Zack De reden dat we twijfelen is, omdat je zoveel stomme dingen kunt rijmen op Zack. Maar ja of je je daar echt druk om moet maken????
Ik zou er zelf niet voor kiezen... de Engelse uitspraak vind ik niks in Nederland en als het op zn Nederlands wordt uitgesproken klinkt het zo boers. Zeke vind ik klinken als 'ziek' Misschien is Jack iets?
We hebben een dochter met een Amerikaanse naam en we willen graag iets wat daarbij past. Ik vraag niet om een alternatief maar welke van de twee je voorkeur heeft.
Zack Vooral omdat Zeke voor mij klinkt als "ziek". Maar Zack vind ik ook mooier en stoerder. Vond Zack en Zane altijd wel leuk, stonden vroeger ook op mijn lijstje!
Zack! Zeke klinkt denk ik toch een beetje apart als je hem bij het buiten spelen naar binnen wil roepen "Ziek, ziek!"
Zack. Bij Zeke noemen mensen je kind ziek of zeeke. Beide niet heel feestelijk, naam die leuk is in Engelstalige landen maar in Nederland niet mooi is.