Dames help, met mijn steeds grote drang om alles af te hebben wordt ik zenuwachtig dat we nog niet uit de namen zijn. natuurlijk lees ik al weken mee om ideeën op te doen en heb ik oneindig veel lijstjes gezien maar dé naam nog niet gevonden voor een meisje Waar de naam aan moet voldoen: - 1-2 lettergrepen lijken onze voorkeur. Eigenlijk bij voorkeur 2 ivm achternaam - wij houden van normale lekker Hollandse namen. Dat hij hoog in de top 100 staat is voor ons dus geen probleem - geen geknutselde namen of namen als destiny oid. - ik hou zelf ook niet zo van namen die je op meerdere manieren kan spellen of uitspreken - niet beginnend met een L Namen die in de buurt komen: Tess, Yfke, Sara, Lotte, Floor
Leuke vraag! Ik hou van dezelfde soort namen. Elin Nora Felien Tara Femke Nila Filou Mara Loïs Sanna Emma Roos
Emma Mirte Nina Hanna Anne Fenna Isa Benthe Laura Meike Daphne Chloë Zoë Nola Esmee Romée Tessa Yara Mara
Lot Fieke Fiene Elise Isé Jolijn Robine(robien) Sanne Nanna Suze Nore Lilie Evie Filou Kiki Bodine Odette Jiske Minte
Het is dus voor een meisje, ondanks dat je banner nog op beide geslachten staat? Ik denk aan: Jette! Mette Meike Fieke Imke Tara / Tarah Jill Flore Fleur Wies Wieke Ilse Inge Jonna Dafne Suze Suzet Suzan Winnie Jolijn Jorien Romy Bregje Amber Annet Mila Milou Jildou Mieke Laura Laure
Ik wordt al blij van jullie lijstjes hoor!!!!! Haha nee @hummeltje5 wij weten het niet maar jongensnaam hebben we al. Kan hem alleen niet delen hier
Rona Eden Jula Wende Cela Liva Noa Jinthe Amber Mirre Marit Ilse Nanou Elle Vieve Amel Tamar Jolee Jonne Babet Febe Lune Ize Jelka Lieve Mirla Mara Bodil Merel Eva Maxim Ava Meike Lena Nele Emmie Jente Nienke Berber
Laat je weten welke opties je eruit pikt? Dan weten we welke soort namen jullu E voorkeur heeft! Leuk om te weten en verder te denken
Ik houd van dezelfde namen. Hierbij mijn lijstje: Fenne Lott Mae Ise Mare Julia Isa Noor Norah Nola Jess Yare Nia Lena Mila Femm
Tessa Hannah Julie Milou Rosa Vera Jasmijn Dana Fleur Guusje Feli Sylvie Fiene Diede Mirre Jette Janna Ilse Else Elise Nikki
Jeske Fieke Feike Teske Imke Nienke Femke Eefje Maartje Bregje Suze Nore Flore Janne Niene Jette Janna Hannah Eva Babet Willemijn Maud Pleun Fleur Roos Jet
Anna, Anouk, Babet, Bente, Carlijn, Cato, Daphne, Donna, Elin, Emma, Esmee, Fenna, Flore, Gitta, Hannah, Heleen, Iris, Isa, Jolijn, Juna, Karlijn, Kim, Kirsten, Lauren, Lieke, Luna, Maartje, Manon, Milou, Myrthe, Nienke, Nina, Nora, Nova, Pippa, Rosa, Tessa, Thirza, Vera,
@hummeltje5 & @AadeeBee Namen die wij ook leuk vinden maar helaas geen optie zijn: hanna, Milou, Mara Namen die ik leuk vind maar mijn man of ik in eerste instantie niet wil; Anna, esmee, Roos, rosa, Nina, nora Bij de oudste hadden we dit met de jongensnaam. Tot het laatste getwijfeld en werd het een meisje. Een meisjesnaam was toen geen probleem. Zou het een teken zijn dat er nu een jongen in de buik zit?
Leuke namen maar helaas geen optie dus. Wij hadden dat ook, we wisten niet wat we kregen maar hadden wel meteen een meisjesnaam. Tot de dag voor de bevallig over de jongensnaam gehad, maar het werd een meisje! Nog paar opties: Emmy Esmee Nila Lenny Sele Nica Elles Linne
Hier ook direct een jongensnaam en we krijgen ook een jongen. Ben wel benieuwd naar de jongensnaam. Wij houden van dezelfde soort namen. Hieronder mijn lijstje voor meiden: Laure Pien Nore Fenne Tara Emma Bo Nikki