En wat vinden jullie van de namen? Eventueel andere suggesties zijn ook welkom, namen die op het lijstje staan (Sara, Vera, Lauren) Zoontje heet trouwens s.nej andersom. Alvast bedankt!
Vind uitspreek ie-leen echt niet mooi.. sorry. Loise prima naam, maar wel wat exotisch naast J. (Al went dat ook gewoon natuurlijk!) Bij J vind ik Eva of Evi ook erg leuk. Sofie, Marit, Hannah..
Eva vind ik ook mooi, maar in de omgeving is al een Evi dat vind ik teveel lijken. Sofie leuk komt op mijn lijstje. De rest niet mijn smaak
Hmm nee dat zijn ze allemaal niet. Deze twee staan wel echt op 1 en 2 in mijn top 10 lijstje, maar omdat ze niet zo doorsnee zijn twijfel ik er wel over. Moeilijk hoor..
Ik vind de namen erg leuk! Ik zou alleen Elaine uitspreken als Eelenne (zo wordt hij in deze omgeving ook uitgeproken) en als je als uitspraal loo-iese wil, zou ik gaan voor Louise Zo ken ik hem ook alleen maar
Klopt je hebt de Franse versie en Engels en ik vind de Engelse mooier Louise zou ik persoonlijk uitspreken als loe-iese en dat vind ik dan weer geen leuke uitspraak. Dankjewel voor je antwoord!
Loïse gestemd, maar zie liever Louise. Van je andere opties vind ik Vera het mooist, daar zou mijn voorkeur naar uit zijn gegaan als die in de poll was meegenomen.