Een tijdje terug had ik een topic geopend voor een jongens en een meisjes naam. Helaas is het hartje gestopt en met 14+5 weken geboren. Nou wil ik het graag een naam meegeven, want baby klinkt zo onpersoonlijk. We vermoeden dat het een meisje was maar 100 procent weten we het niet. Wie kan ons helpen met een mooie naam?
Ach wat verdrietig zeg Sterkte! Ik vind zelf wel leuke unisexnamen: * Sam * Robin * Bo/Beau * Guus(je) * Jaimy
Sterkte! Alex, Bo, Chris, Dani, Ezra, Jamie, Jip, Juul, Lou, Luca, Luka, Lux, Marijn, Misha, Quinn, Riley, Robin, Rowan, Sam, Sasha, Senna
Wat verdrietig zeg Steekte met alles meis X Sasha/ Sasja Misha/ Misja Terry René(e) Ilja Robin Ceder Anne Rowan Merijn/Marijn Merlijn Stacy/ Stacey Jaicy Jaimy/ Jamie Senna Mercedes Oakley Fos /Foss/ Fosse/ Voske Finley Marly/ Marley Dana Riley Simcha Danae Beau/ Bo
Ik heb geen inspiratie die nog niet gegeven is. Maar ik kan dit berichtje niet wegklikken. Wat verschrikkelijk moeilijk voor jullie. Heel veel sterkte met het verlies van jullie kindje Ik hoop dat jullie een mooie naam vinden
Heel veel sterkte, verschrikkelijk! Blake vind ik persoonlijk een mooie unisex naam! Wellicht vinden jullie het ook een mooie.
Wat ontzettend verdrietig Heel veel sterkte Ik vind Beau een mooie naam. En het past denk ik ook wel. Dikke digi-knuffel