Hoi Hebben jullie nog leuke jongenskamer voor ons? Alles wat ik zeg, wijst mijn vriend af. Zelf heeft hij nog geen suggestie aangedragen. We houden van Hollandse/friese/Scandinavische namen. Het liefste niet met een J of een T. Suggesties die het net niet geworden zijn of dichtbij al gegeven zijn en dus niet kunnen (maar wij wel leuk vinden): Twan, Tijs, Sep, Lars, Jorn, Tim, Niels, Luuk, Sven, Ruben
Sten Kjeld Mats Fedde Finn Wout Hidde Lieuwe Chiel Ties Mels Melle Duco Abel Axel Brent Bart Flynn Noud Strijn Niek Koen Cas Nand Bruun Dex Kai Mink Mees Teun Tuur Björn Bjarne Vic Lenn Ivo Olaf Stef Sjoerd Coert Kick Loek Teije Fijs Faas Daaf Miel Maas Faber Tijn Thijs Walt Krijn Rijk Sjors Seth Sef Lev Milo
Twan, Tijs, Sep, Lars, Jorn, Tim, Niels, Luuk, Sven, Ruben Kaj/Kai Oscar Stijn Jelle Lasse Kjeld Tom Abel Stan Ilvar Nathan Tijn Olan
Rune Timo Max Sil Stan Vigo Moos Steef Sieg Reijn Tijl Kobe Arne Bink Aron Arjen Robbe Leon Anton Boris Auke Menno Boyd Otis Lux
Stijn vind ik ook erg leuk. Helaas mijn vriend niet zo en zijn er helaas ook net bekenden die hun zoontje zo genoemd hebben. Bij Tom trouwens hetzelfde.
Dank je. Stam vind ik ook leuk. Vriendlief helaas niet en 2e naam wordt bijna 100 procent zeker met een S. En S.S. lijkt me niet zo handig..
Dank voor je reactie. Mijn vriend kwam vandaag ook met Max aan zetten. Vind dat wel een leuke naam, maar zei tegen hem: wordt dat niet te veel geassocieerd met Verstappen? Wat vind jij? Leon vind ik ook leuk, maar wij hebben zo'n type auto gehad en dat voelt een beetje gek.
Ries Sjoerd Witse Celle Sebe Mads Tije Thijmen Sietze Nolle Cor Nisse Matto Ron Joos Briek Tore Tjebbe Loek Sieg Jokke Fille Kiet Joep Sieme Giel Tobe Abel Aster Arjen Freek Jore Fiel Ole Sverre Lenne Obi Dre Door Tjeu Tars Luuk Pim Onno Chiel Bo