Hé hallo, wij mogen weer een meidennaam verzinnen! Heel leuk Tot nu toe, vinden we deze namen het leukste. Maar wellicht hebben jullie nog wat ideeën? Het liefst geen top 50 naam En het liefst een beetje een elegant en sterk tegelijkertijd Moeilijk om zo te verwoorden haha
Hou erg van de -ée namen over het algemeen, maar heb uitgerekend bij deze een niet zo leuk iemand op m’n netvlies staan én laat ik nou ook nog eens een hele leuke Lore kennen. Bovendien heb ik dat altijd al een leuke, frisse naam gevonden Mooie bijkomstigheid: die namen eindigend op -er zijn wel aardig populair de laatste jaren, dus de kans is vrij aanwezig dat ze er met meerdere in de klas komt. Lore hoor je minder vaak.
Had over het hoofd gezien dat je nog meer kids hebt. Ben ook wel benieuwd in welke categorie(ën) hun namen vallen? Denkt makkelijker mee.
Ik vind Lore erg leuk! Madée Rhodé Loris / Lorin Ylva Imre Jade (NL uitspraak) Mirre Eris Yaël / Jaël Moïse Vesper Mirle / Merle Thirza Mare Reza / Reva
Veda schrijf ik erbij, dank je! Leuke lijst! Lorin en Mare schrijf ik erbij! Mm gelukkig hebben we nog alle tijd
Erin Suze Liore Marin Laure Lilja (LIEL-ja) / Ilja (IEL-ja) Linde Hebe Lune Nore Ize / Ise Febe Jule Sare