Persoonlijk houd ik niet zo van lange namen. Ze worden toch vaak afgekort. Faye of Fay vind ik dan leuker!
Bedankt voor jullie meningen, daar kan ik wel wat mee. ik wil het dan uitspreken als fay-enna, inderdaad dan misschien de h weglaten. wat vinden jullie mooier als uitspraak: fay-enna of fa-jenna?
Fay-enna vind ik juist een beetje onlogisch, of ligt dat nu aan mij?! Dat is net zoiets als (gek voorbeeld maar is het eerst wat me te binnen schiet want m'n dochter zit fruit te eten) ban-aan zeggen in plaats van ba-naan! Ik zeg dus fa-yenna, dat eventuele streepje maakt het weer een beetje extra apart en daar hou ik wel van.. Succes met je keuze! Liefs
fay-enna is dan alleen de uitspraak, de naam schrijf je dan gewoon als fayenna. met fay-enna en fa-jenna bedoel ik welke uitspraak jullie mooier vinden.
Precies Shanai, ik bedoelde dus ook geen Fee-enna (uitspraak) of Fay-enna (uitspraak). Maar: zo geschreven: Fayenna. Aan elkaar zonder streepje.. Snappie, DaYa?
Dat bedoel ik ook juist ik bedoel dus dat ik FAyenna (laat ik het dan zo schrijven) logischer vind dan FAYenna, omdat je ook BAnaan zegt en niet BANaan! Met het streepje bedoel ik het eventuele streepje op de 'e'..! (Fayèn of Fayènna) Liefs
Mij te ingewikkeld en te lang... ik hou van zo min mogelijk lettergrepen en een zo simpel en bekend mogelijke schrijfwijze