Mijn man en ik zijn oneens over het wel of niet kiezen van een bepaalde meisjesnaam. Ik ben gek van de naam Jade maar mijn man zijn baas heeft ook een dochtertje die zo noemt. Hij wilt daarom deze naam niet voor ons eventuele dochtertje (ben nog niet zwanger maar wel aan het proberen!). Wat vinden jullie hiervan? Hij werkt elke dag samen met zijn baas maar prive hebben we er geen contact mee.
waarom niet? als jullie het een mooie naam vinden zou ik daar gewoon voor gaan, je ziet die man toch niet prive!
Persoonlijk snap ik de reactie van je man wel. Ik zou zelf hetzelfde voelen en dan ook niet voor deze naam gaan.
Ik zou dan ook op zoek gaan naar een andere naam. Ik ben nog niet zwanger maar heb wel eens de naam Tess geopperd en zo heet ook het dochtertje van mijn man's baas. Dat is dan toch wat minder leuk vonden wij. En..... er zijn zoveel andere leuke namen
Hij wilt echt niet! Hij ziet die man elke dag en af en toe dat kindje ook. Ergens begrijp ik hem maar ik vind het echt lastig. Dit is de eerste keer dat ik echt onmiddellijk een goed gevoel heb bij een naam. Ach, ik zal maar beginnen zoeken naar een andere naam zeker!
Jullie moeten de naam kiezen die jullie heel mooi vinden, het zou jammer zijn als je er later spijt van krijgt als je een andere naam kiest! Ik heb zoiets van: gewoon doen, als jullie het beiden mooi vinden!
ik vindt dat als jullie de naam mooi vinden hem niet moeten laten varen. daar krijg je later misschien spijt van! suc6 grtjes model!
mijn baas heeft ook vorige maand een dochtertje gekregen en haar naam stond bij mij ook erg hoog op de namenlijst maar ik zou m nu toch niet meer geven denk ik... dus ik snap je man ook wel, maar aan de andere kant: je kind leeft in haar eigen omgeving, waarin zijn baas helemaal niet voorkomt. En daarnaast: voor hetzelfde geld werkt je man volgend jaar ergens anders! Maar je kan hem vast niet overhalen als hij het ECHT niet wil...
Een neef van mijn vriend (die wij nooit zien) heeft ook een zoontje genaamd Marcus, maar mij maakte het geen klap uit want wij vinden dit een mooie naam, we hebben niks met die mensen! Ik zou het gewoon doen, maar ja je moet het samen eens zijn he?!
Als hij het niet wil, dan kun je het dus niet doen. Lijkt me duidelijk. Veel van jullie zeggen allemaal Gewoon doen, maar als hij het nou niet wil? Maakt niet uit wat daar de reden voor is toch? Er zijn ook een paar namen die ik echt heel leuk vindt die mijn mannetje maar niks vindt (en andersom trouwens) dus we moeten zoeken naar een naam waar we allebei ons goed over voelen.
tja, hij vind het wel een mooie naam, hoor, maar wilt het echt niet omwille van zijn baas. hij ziet hem wel 5 van de 7 dagen en soms ziet hij zijn dochter Jade ook. Heb er mij al een beetje bij neergelegd. Maar nu komt er een ander probleem; voor een jongen begin ik Liam heel graag te horen maar onze eerste zoon noemt Keano. Voor de mensen die de Pfaffs volgen hoe ik geen uitleg meer te geven zeker? Nu komt mijn man af met "zeg, wij zijn de Pfaffs ni, he!" Maar daar had ik nog niet eens aan gedacht! Mijn 2 namen die op nummer 1 staan schiet hij zomaar af! Pffff, Keano was zijn 1ste keuze (bij mij was het Jelle geweest!) en heb toegegeven, maar nu krijg ik geen enkele kans! Hij hoort ze graag maar wil ze ni om bovenvermelde redenen. Word stilletjes aan gek van hem!
We hoorden die namen allebei heel graag, maar sinds zijn baas zijn dochtertje zo noemde wou hij't ni meer. Dan voor een jongen zeiden we al lang dat Liam heel mooi was. Keano was onze gezamelijke nummer 1 en dan Liam. Kort daarna bevalt Debby uit de Pfaffs en wou hij die ni meer! Ja, zeg!