We zijn er nu 95% uit, en de ene dag vind ik het helemaal geweldig en de andere dag twijfel ik toch weer. Brrr ik word gek van mijn eigen besluiteloosheid!!! Had ik bij zoon echt niet. Hoort dit bij de hormonen??? Wat vinden jullie van de naam 'Anne'?
Ik vind Anne een beetje suf. Ik ken ook een aantal oudere mannen die zo heten dus daar denk ik ook gelijk aan. Ik vind Anna een mooiere optie.
Mooi, niet twijfelen. ( zelf vind ik combinaties met Anne mooi, Anne-Fleur of Anne-Louise, maar als dat je smaak niet is gewoon bij Anne laten )
Mooi! Al vind ik persoonlijk Anna ook mooier maar Anne is zeker ook een hele mooie naam dus niet meer twijfelen!
Ik vind de naam Anne prachtig!! Google ook eens Anne en Herman van Veen Het is weliswaar een oud nummer, maar de naam is zo tijdloos!! Ik zeg doen!! En het klopt dat de naam Anne ook voor jongens kan. In Friesland. Maar dan wordt het anders uitgesproken. Ohhhh-nuh (Ohhhh klank als korte klank als zijnde o als in kop) Ik vind het ondanks mijn Friese roots echt een meisjes naam.